پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

کشتار مسلمانان میانمار یکی از خشونت بارترین جنایات تاریخ بشریت

سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن فاجعه کشتار مسلمانان در میانمار تصریح کرد: کشتار مسلمانان میانمار یکی از خشونت بارترین جنایات تاریخ معاصر در ادامه اسلام ستیزی غربی‌هاست.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از کرمان، در بیانیه سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان آمده است: در استمرار سیاست اسلام ستیزی غرب، جامعه بین الملل بار دیگر شاهد یک جنایت هولناک کشتار دسته جمعی مسلمانان در کشور میانمار است.
 
در این بیانیه تصریح شده است: کشتار مسلمانان میانمار یکی از خشونت بارترین جنایات تاریخ معاصر در ادامه اسلام ستیزی غربی‌هاست. 
 
این بیانیه می افزاید: ابعاد فاجعه به حدی است که دیدن تصاویر مظلومان مسلمان میانماری قلب انسان به درد می آید و هر بیننده ای به این فکر فرو می رود که گاه انسان ها تا چه حد بی مرز و قاعده وحشی هستند و جنایاتی مرتکب می شوند که حتی وحشی ترین  حیوان ها نیز آن گونه رفتار نمی کنند.
 
سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در ادامه این بیانیه آورده است: بی تردید این حرکت جنایت کارانه مبتنی بر حفظ منافع اقتصادی برخی کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکاست.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: بدون تردید سکوت و بی تفاوتی جامعه بین المللی در مورد شرایط میانمار به نقض فاحش حقوق اساسی مسلمانان  است.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در این بیانیه خاطر نشان کرده است : مسلمانان و غیرمسلمانان وظیفه دارند به سازمان‌های بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار فشار بیاورند تا دولت برمه نتواند جنایاتی نظیر آنچه را در فلسطین روی داد، تکرار کند.
 
در این بیانیه تاکید شده است: رسانه‌های وابسته همواره درصدد القای تروریست بودن مسلمانان هستند؛ در حالی که شدیدترین جنایات در سراسر دنیا علیه مسلمانان مظلوم در سایه سکوت غرب انجام می شود.
 
سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان ضمن محکوم کردن جنایت هولناک کشتار دسته جمعی مسلمانان میانمار از سازمان های بین المللی نهادهای حقوق بشری درخواست دارند در اسرع وقت ضمن بررسی ابعاد مختلف این جنایت هولناک نسبت به پیگیری محاکمه و مجازات عاملان این فاجعه ضد انسانی در مراجع قانونی اقدام کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.