پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دفاع مقدس؛ ناکامی جهانی در شکستن اراده ملت ایران

 

سی و یکم شهریورماه یادآور حماسه و ایثار جوانانی است که به جای نشستن پشت میز و نیمکتهای مدرسه، مشق سرخ عشق را بر بلندای قله های غرب و خاکریزهای تفتیده جنوب نگاشتند و ایران اسلامی را تا ابد وامدار پرواز خونبار خویش کردند.

ادامه مطلب ...

سرنوشت صدام در انتظار دشمنان حال و آینده ایران اسلامی است

 

رهبر انقلاب اسلامی، سرنوشت صدام را در انتظار دشمنان حال و آینده ایران اسلامی دانستند و تأکید کردند: حرکت ملت ایران بدون شک و تردید با منکوب شدن دشمنان ملت، روز به روز زنده تر و پویاتر می شود و به قله های عالی پیشرفت و افتخار دست خواهد یافت.

ادامه مطلب ...

دفتر منطقه ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا افتتاح شد

 

دفتر منطقه ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا عصر امروز چهارشنبه با حضور مقامات و رسانه های دو کشور در کوالالامپور پایتخت مالزی افتتاح شد.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری/ رونمایی از گنبد و گلدسته های جدید در کاظمین

 

گنبد و گلدسته های حرم امامین جوادین (ع) در شهر کاظمین عراق همزمان با پایان یافتن مراحل طلاکاری دو گنبد این حرم امروز سه شنبه 23 شهریور ماه رونمایی شد.

ادامه مطلب ...

فراخوان تظاهرات جهانی علیه هتک حرمت به ساحت قرآن

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌‌ای از همه مسلمانان و آزادگان جهان خواست پس از نماز جمعه این هفته طوفان خشم و انزجار خود از اقدام جنون‌آمیز قرآن سوزی را به نمایش گذارند.

ادامه مطلب ...

آنچه امروز آماج حمله نظام استکبار جهانی است اصل اسلام و قرآن است

 حضرت آیت الله خامنه ای درپی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در پیامی تاکید کردند: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان می دهد که آنچه امروز آماج حمله نظام استکبار جهانی است اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحت مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، ‌دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است.

ادامه مطلب ...

دکتر محمد رضا پور ابراهیمی:برخی خودرا "معیار الولایه" می دانند

 

متاسفانه برخی از اصولگرایان خود را "معیار الولایه" می دانند و تمامی افراد علاقمندو وفادار به نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای نگاه فکری خود دسته بندی می کنند که این جفا به آرمانهای امام و فرامین مقام معظم رهبری است.

ادامه مطلب ...

فرمانداری کرمان طلسم شده است

غلامرضا کرمی با اشاره به تأخیر زیاد در معرفی فرماندار جدید کرمان در پی تغییرات مکرر صورت گرفته، گفت: فرمانداری کرمان طلسم شده است و جزو فرمانداریهای بی ثبات استان است.

ادامه مطلب ...

پرده برداری از تندیس "سرباز شهید " در مرکز آموزشی 05 شهر کرمان

 

طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم غلامعلی غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در جنوبشرق کشور از تندیس "سرباز شهید " در مرکز آموزشی 05 شهر کرمان پرده برداری شد .

ادامه مطلب ...

کنگره‎ی سراسری امام جواد (ع) در کرمان برگزار می‎شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه‎ی استان کرمان، از برگزاری کنگره‎ی سراسری امام جواد(علیه‏السلام) در آبان‏ماه سال جاری در کرمان خبر داد.

ادامه مطلب ...

تجلیل استاندار از محمد دانشور نویسنده‏ و روزنامه نگار کرمانی

 

استاندار کرمان با حضور در منزل «محمد دانشور» یکی از نویسندگان و مفاخر کرمان، از خدمات ارزنده‎ی فرهنگی وی تجلیل کرد.

ادامه مطلب ...

تنها راه مقابله با دشمنان اسلام تشکیل جبهه متحد امت اسلامی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: ملتهای مسلمان باید روز بروز به یکدیگر نزدیک شوند و بیش از پیش در جهت وحدت گام بردارند زیرا تنها راه مقابله با جبهه دشمنان اسلام شکل گیری جبهه متحد امت اسلامی است.

ادامه مطلب ...

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید سعید فطر در فرهنگ عامه (فولکوریک) مردم ایران جلوه ای بسیار زیبا و دل انگیز دارد و مردم هریک از شهرهای این سرزمین پهناور در گرامیداشت این روز خجسته آداب و رسوم و مراسم ویژه ای دارند.

ادامه مطلب ...