پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دولت نهم نسبت به ارتقاء روابط عمومی‌ها اهتمام جدی دارد

استاندار کرمان در پیامی به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات اعلام کرد: دولت نهم با نگاهی ویژه اهتمامی جدی به ارتقاء و تعالی روابط عمومی‌ها دارد.

به گزارش کرمان نیوز ،در پیام عبدالمحمد رئوفی‌نژاد که در اختیار رسانه ها  قرار گرفته آمده است: روابط عمومی بعنوان آئینه تمام نمای یک سازمان مجموعه‌ای از فرآیندهای ارتباطی آگاهانه، مدبرانه، خردمندانه و مبتنی بر تخصص، تجربه و تحلیل است که برای ارتباط با مردم و اطلاع از نظرهای آنان در رسیدن به تفاهم و سهولت در خدمت رسانی تلاش می‌کند.

در این پیام با تاکید براینکه روابط عمومی‌ها از نقش حیاتی و جایگاهی رفیع در سازمانها، ادارات و موسسات برخوردار هستند، آمده است: دولت نهم با تاکید بر این مهم که دانستن حق همه آحاد است، ارتباطات و روابط عمومی را کارآمدترین ابزار برای اطلاع رسانی به مردم می‌داند.

این پیام یان شده است : تشکیل شورای اطلاع رسانی در سطح کشور و همه استانها با محوریت روابط عمومی مبین این هدف بلند است.

در این پیام آمده است: مدیریت استان کرمان با تاسی از این رفتار شایسته تلاش همه جانبه‌ای را آغاز کرده که امید است با رویکرد جدید و استفاده از تعهد، توان، تخصص و هنر که لازمه یک رواط عمومی پویا است در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی روز به روز شاهد پویایی و بالندگی روابط عمومی و موفقیت در امر اطلاع رسانی در استان باشیم.


استعفای فرماندار بافت پذیرفته شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: استعفای فرماندار شهرستان بافت از توابع این استان پذیرفته شده است.

به گزارش کرمان نیوز ابوالقاسم نصراللهی در گفت و گو با ایرنا، شایعه برکناری فرماندار بافت را تکذیب کرد و افزود: وی دلیل خاصی برای استعفایش ارائه نکرده است.

وی موضوع کناره‌گیری فرماندار بافت از سمتش را با سفر رییس جمهوری به این شهرستان و شعاردادن عده‌ای علیه "سیف‌الله امینی" بی‌ارتباط با هم دانست.

معاون استاندار کرمان اظهارداشت: موضوع استعفای فرماندار بافت پیش از سفر آقای احمدی نژاد به این استان مطرح بود.

وی همچنین گفت: "حسین موسی علی" به عنوان سرپرست فرمانداری بافت انتخاب شده است.

فرماندار بافت هم گفت: حدود پنج ماه قبل استعفا کردم ولی اکنون این استعفا از سوی مسئولان پذیرفته شده است.

"سیف‌الله امینی" اگرچه علت استعفایش را مسائل شخصی عنوان کرد، اما گفت:
تشخیص من این بود که تا زمانی که مثمرثمر باشم به خدمت ادامه دهم و مسئولان هم ظاهرا" همین تشخیص را داده‌اند.

وی ناسازگاری فضای عمومی شهرستان بافت با مدیریت این شهرستان را رد کرد و افزود: مردم بافت، مردمی نجیب و صبور هستند.

او گفت: این که حدود ‪ ۱۲‬نفر در برابر جمعیت چند ‪ ۱۰‬هزار نفری بافت به هنگام سخنرانی رییس جمهور شعار دادند " فرماندار نمی‌خواهیم" اصلا اهمیتی ندارد.

وی اظهارداشت : کارهایی که طی یکسال و نیم گذشته در شهرستان بافت انجام شده با ‪ ۲۵‬سال گذشته برابری می‌کند.

امینی افزود: امیدوارم فرد جدیدی که به بافت می‌آید بتواند در رفع محرومیت از این شهرستان موفق عمل کند.

شهرستان بافت با ‪ ۱۲۵‬هزار نفر جمعیت د فاصله ‪ ۱۷۰‬کیلومتری جنوب غربی کرمان واقع شده است و از مناطق محروم به شمار می‌رود.

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

دکتر ایرج صدیقی، عضو هیات علمی واحد جیرفت در سانحه رانندگی در مسیر کرمان به جیرفت درگذشت.
   به گزارش کرمان نیوز   گفتنی است در این تصادف، دو نفر از استادان، مسوول حراست و راننده دانشگاه مجروح و به بیمارستان شهرستان بم اعزام شدند که دکتر صدیقی به علت جراحات شدید وارده در اتاق عمل، جان سپرد.
     گفتنی است نامبرده دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه سوربن فرانسه بود.

فرهنگ دفاع مقدس در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان کرمان گفت: فرهنگ و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس در دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش کرمان نیوز سردار غلامعلی ابوحمزه  در جلسه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد افزود: غربی‌ها دو جنگ داشتند که پس از گذشت چندین سال هنوز روی آنها مانور می‌دهند.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم فرهنگ و ارزشهای والای معنوی هشت سال دفاع مقدس که قابل مقایسه با هیچکدام از جنگهای دنیا نیست را گسترش دهیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صدور آن به دنیا تلاش کنیم.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان کرمان آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ‪ ۱۳۶۱‬بدون کمترین امکانات و ‪ ۳۵‬روز مقاومت مردم خرمشهر را یکی از بی‌نظیرترین اتفاقات دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

سردار ابوحمزه افزود: این مقاومت بی‌نظیر الگوی بسیاری از آزادیخواهان جهان شده است.

وی بیان کرد: ما باید همت کنیم تا فرهنگ مقاومت در جامعه رشد کند و به نسلهای آینده نیز منتقل شود.

همچنین در نشست روز پنجشنبه انجمن فعالان جوان دفاع مقدس که به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد تشکیل شد، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت: حضور جوانان در کنار پیشکسوتان جهاد و شهادت بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده توسط جوانان و قرار گرفتن آنها در کنار پیشکسوتان جهاد و شهادت یکی از موثرترین راههای ترویج این فرهنگ ارزشمند است.

انجمن فعالان جوان دفاع مقدس به منظور ارتباط موثر و بیشتر گروههای فرهنگی و هنری دفاع مقدس و استفاده از تجارب یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و با حضور بیش از ‪ ۱۷‬گروه فرهنگی و هنری دفاع مقدس در کرمان تشکیل شده است

دموکراسی حتما خالق آزادی نیست

استاد دانشگاه آزاد کرمان گفت: دموکراسی نوعی تصمیم‌گیری است و ما اعتقاد نداریم که دموکراسی وجه سیاسی داشته باشد و یک پدیده سیاسی تلقی نمی‌شود.

به گزارش  کرمان نیوز به نقل از  «شبکه خبر دانشجو»، دکتر منصور میرزایی در همایش علمی دموکراسی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان افزود:جامعه شناسان برای دموکراسی فضای گسترده قائل هستند چرا که تاثیر گذاری عمده دموکراسی بر زیر مجموعه‌ها است.

وی اظهار داشت: دموکراسی یک مفهوم جهانی است و بیانگر این است که کسانی در یک اجتماع، گروه بتوانند حضور خودشان را به شکل برابر بیان کنند.

دکتر میرزایی ارزش‌های دموکراسی را برابری حقوق شهروندی و برآوردن نیازهای عامه مردم بدون در نظر گرفتن اینکه از چه دسته و گروه و حزبی هستند، عنوان کرد.

وی یاد آور شد: دموکراسی توانمندی دارد که می‌تواند برنامه‌های ناکار آمد را کنار بگذارد و آن سیاست‌ها را از طریق شیوه‌های مسالمت آمیز فسخ نماید.

وی گفت: اصلی که در دموکراسی اهمیت دارد « پاسخگویی » است و کسانی که مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند.

میرزایی عدالت خواهی و اقتدار نظام حکومتی را از جنبه های دیگر دموکراسی عنوان کرد و گفت: دموکراسی حتما خالق آزادی نیست و همه دموکراسی‌ها مطلوب نیستند./انتهای پیام/

انتخابات شورای صنفی دانشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار می شود

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات این نهاد دانشجویی در دانشکده ها و خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش کرمان نیوز حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: شورای صنفی دانشگاه شهید باهنر کرمان در 13 واحد دانشکده ای و خوابگاهی دانشگاه فعال است. قریب به 100 دانشجو جهت شرکت در انتخابات دوره جدید شورای صنفی از دانشکده ها و خوابگاهها ثبت نام کرده اند.

وی برگزاری انتخابات را منوط به سرعت تایید صلاحیت کاندیداها دانست و گفت : ثبت نام از کاندیداها به پایان رسیده است. اکنون کمیته انضباطی در حال بررسی وضعیت انضباطی ثبت نام شدگان است و انتخابات یک هفته پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برگزار می شود.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان "مدافعین دانشجو، تجربه دیروز، بالندگی فردا" را شعار این دوره از انتخابات این نهاد دانشجویی عنوان کرد.

مذاکره با آمریکا بر سر مناقشات موجود در عراق بهانه‌ای بیش نیست

کانون مطالعاتی امام خمینی(ره) دانشگاه شهید باهنر کرمان با صدور بیانیه‌ای در خصوص مذاکره ایران و آمریکا اعلام کرد: مذاکره با آمریکا بر سر مناقشات و ناآرامی‌های موجود در عراق، بهانه‌ای بیش به نظر نمی‌آید چرا که تا کنون، آمریکا خود مدعی بوده ایران عامل اختلافات موجود در عراق است و روشن است که نظامی‌گری آمریکا خود دلیلی بر این اغتشاشات است.

به گزارش کرمان نیوز ، این بیانیه با اشاره به اینکه حضور بدون پیش شرط وزیر امور خارجه در نشست شرم الشیخ، مواضع اخیر رئیس جمهور مبنی بر مذاکره با تمام دول به جز اسرائیل غاصب و مذاکراتی در سطح کارشناسان با مقامات آمریکایی، همگی نشان از تلاش دولت در جهت برقراری مذاکرات بر سر موضوعات مختلف از جمله عراق می‌باشد، آورده است: روابط بین دو دولت مطمئناً از نوع دیپلماتیک نبوده که در رفع موانع آن بتوان گامی برداشت، ریشه‌های اختلاف بعد از 28 سال قطع رابطه تا به امروز، خود مبین تضاد و تقابل میان دو تفکر اسلامی و لیبرال آمریکایی می‌باشد، تقابلی که امر جدید و تازه‌ای نیست، بلکه از اوایل انقلاب شروع شده است و طبق گفتار امام و رهبری می‌توان نتیجه گرفت، مبارزه با آمریکا یکی از خطوط اصلی و لاینفک در نهضت عظیم اسلامی ما می‌باشد.

این بیانیه می‌افزاید: پذیرش مذاکره خود به معنای آن است که یا دولت ایران حاضر به عقب نشینی از مبانی و ارزش‌های اسلامی انقلاب شده و یا آنکه آمریکا (نماد استکبار جهانی و دشمنی کینه توز) خود از سر تواضع و نه از موضع قدرت از مواضع خود، کوتاه آمده است و یا حتی اینکه ایران برای دعوت آمریکا به مبانی فکری و اعتقادی خود حاضر به انجام مذاکره شده است.

این بیانیه یادآور شده است: مذاکره حول محور عراق می‌تواند حامل پیام‌های از قبیل پذیرفتن حاکمیت غاصبانه آمریکایی‌ها در این کشور باشد، پذیرش غاصبانی که بدون اجازه شورای امنیت و در اقدامی خودسرانه و پیرو شیوه‌ای معمول متکبرانه‌شان، دست به این اقدام زده‌اند و اینک پس از گذشت چند سال، اکنون به بهانه‌ حل بحران دم از مذاکره می‌زنند.

کانون مطالعاتی امام خمینی(ره) در ادامه این بیانیه آورده است: امروزه بعضی از دامن زدن به تهدیدات آمریکا پیرامون پرونده‌ای هسته‌ای ایران و صدور قطعنامه‌های شورای امنیت درصدد ایجاد یک جریان برای توجیه مذاکرات می‌باشند حتی در صورت جدی بودن این تهدیدات باید گفته شود که ملت ایران با سرافراز بیرون آمدن از 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های اعمال شده، نشان داد که در پیشبرد اهداف انقلاب وابسته به هیچ قدرتی نیست و کاملاً خودجوش است./انتهای پیام/  

ضرب و شتم رئیس آموزشکده خاتم الانبیا زرند

محمد عرب پور، رئیس آموزشکده خاتم الانبیا زرند شامگاه دیروز هنگام دفاع از دانشجویان دختری که یکی از اوباش شهر مزاحم آنها شده بود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش کرمان نیوز به نقل از «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، رئیس دانشگاه خاتم الانبیاء زرند که از ضابطین امر به معروف می‌‌باشد در ابتدا به این مزاحم که سرنشین خودرو سمند بوده است، تذکر شفاهی می‌دهد، اما این فرد خاطی شروع به فحاشی کرده و رئیس آموزشکده خاتم الانبیا زرند را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
بنابر این گزارش مراجع قانونی مشغول بررسیهای لازم برای شناسایی و مجازات فرد خاطی هستند

انجمن پسته" در کرمان فعال شد

رییس اتاق بازرگانی کرمان گفت: نخستین "انجمن پسته" کشور در کرمان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از ایرنا، محسن جلال پور در جمع خبرنگاران افزود: این انجمن به منظور وفاق و همکاری بیشتر میان سه گروه تولیدکنندگان، صادرکنندگان و مراکز خدماتی پسته تشکیل شده است.

پیکرپاک یک شهید گمنام در رفسنجان تشییع شد

به گزارش کرمان نیوز پیکر پاک یک شهید گمنام از میدان شهید حسینی تا روستای لاهیجان رفسنجان با حضور قشرهای مختلف مردم شهید پرور این خطه تشییع شد.

استعفای فرماندار شهرستان بافت

به گزارش کرمان نیوز سیف الله امینی فرماندار شهرستان بافت از سمت خود استعفا داده ویا برکنار شده است .هنوز اخبار بیشتری در این خصوص منتشر نشده است .
بعضی از اخبار نیز از برکناری چندین فرماندار دیگر نیز خبر می دهد.

هدف همگان باید آبادکردن کشور و از جمله استان کرمان باشد

امام جمعه موقت کرمان گفت : این که عده‌ای با به دست گرفتن قلم و یا از طریق تریبون ، سبب دلسردی مدیران و کندی کارها شوند ، خیانت به مردم است .
به گزارش کرمان نیوز به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام"مهدی عرب‌پور"در خطبه دوم نمازجمعه کرمان در مصلی این شهر، به کسانی که این رویه را در پیش گرفته‌اند توصیه کرد دست از لجاجت برداشته و هر روز یک شایعه درست نکنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی گفت: هدف همگان باید آبادکردن کشور و از جمله استان کرمان باشد.

او به سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به کرمان اشاره کرد و افزود: آقای احمدی نژاد در این سفر به یکسری نکاتی که پیش از این کمتر به آنها توجه می‌شد از جمله محرومیت این استان دست یافته است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: به همین منظور کمیته ویژه‌ای زیر نظر معاون اول رییس جمهور برای پی‌گیری مسائل و مشکلات این استان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: مردم کرمان بسیار نجیب و در خصوص حق خود کم حرف هستند.

عرب پور با اشاره به این که بیش از ‪۱۳۰‬مصوبه برای استان کرمان تصویب شده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این مصوبات طی چند سال آینده، تحول اساسی در این استان ایجاد شود.

وی به مدیران هم توصیه کرد که بدون برخی ملاحظات، آستین همت را بالا بزنند و مصوبات دولت را اجرا کنند.

امام جمعه موقت کرمان از استقبال پرشور مردم این استان از رییس جمهور نیز قدردانی کرد و گفت: این استقبال به جهانیان نشان داد که ملت ایران با مسئولان، همراه و همصدا هستند.

وی همچنین به سالروز لغو امتیاز تنباکو بافتوای آیت الله میرزای شیرازی اشاره و تصریح کرد: نقش مرجعیت و روحانیت در مبارزه با ظلم و استعمار، نقشی دیرینه، موثر و کارساز بوده است.

عرب پور از نفوذ معنوی روحانیت به عنوان عامل هراس دشمنان نام برد و گفت: به همین علت آنها درصدد تخریب چهره روحانیت و مرجعیت هستند.

وی افزود: اهانت شبکه‌الجزیره به مرجعیت اگرچه عذرخواهی این شبکه را به دنبال داشت اما یک کار برنامه‌ریزی شده بود.

آغاز بیست و هشتمین جلسه استانی هیات دولت در کرمان

به گزارش اختصاصی کرمان نیوز،بیست و هشتمین جلسه استانی هیات دولت به ریاست دکتر محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور در استان کرمان آغاز شد.

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی کرمان با کمبودامکانات مواجه است

سرپرست مرکزتحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت که این مرکز به عنوان تنها مرکز تحقیقات دانشجویی این استان برای حمایت واجرای طرحهای تحقیقاتی دانشجویان محقق و پژوهشگر و نخبه دانشگاههای استان کرمان با کمبود امکانات و اعتبارات مواجه است.

محمد هادی شجاعی روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، خواستارگنجاندن طرح تجهیز این مرکز تحقیقاتی جهت مطرح شدن در جلسه هیات دولت درکرمان شد.

او با اشاره به اینکه این مرکزتحقیقاتی سال گذشته رتبه نخست را در بین مراکز تحقیقاتی بسیج سراسر کشورکسب کرد افزود:این طرح قبلابه معاونت مالی واداری استانداری کرمان ارئه شده بود.

شجاعی درادامه از عدم اختصاص سهمیه به دانشجویان بسیجی ممتاز وپژوهشگر و نخبه دانشگاههای استان کرمان جهت شرکت وحضور درنشست دیدار منتخبین استان کرمان با رییس جمهوربسیجی کشورمان که شب گذشته درکرمان برگزارشد انتقاد کرد وگفت :این امر موجب ناراحتی بسیاری ازدانشجویان نخبه و ممتاز بسیجی استان که دارای رتبه‌های برتر علمی درجشنواره‌هاوالمپیادهای علمی ملی وبین‌المللی بوده‌اند، شده‌است.

وی افزود:به رغم پیگیریهاوتماسهای صورت گرفته بااداره کل اموراجتماعی استانداری کرمان متاسفانه هیچ اقدامی ازسوی مسئولین ذیربط دراین خصوص انجام نگرفت.

شجاعی درادامه خواستار ارائه توضیح مسئولین مربوطه دراین خصوص شد.

کارت ویژه خبرنگاران برای خبرنگار فارس در کرمان صادر نشد

حراست وزارت کشور کارت ویژه خبرنگاران را برای نماینده خبرگزاری فارس جهت حضور در مراسم رئیس جمهور در استان کرمان صادر نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از این قرار بود برای یک لیست 30 نفره از خبرنگاران کرمان کارت ویژه خبرنگاری صادر شود و هم‌زمان با روز ورود رئیس جمهور این کارت‌ها به آنان داده شود، اما امروز در حالی‌که برای تعدادی بیش از 30 نفر کارت ویژه خبرنگاری صادر شده برای تعداد معدودی خبرنگار از جمله خبرنگار فارس در کرمان کارت خبرنگاری صادر نشده است.
مسئول پیگیری این امر در استانداری نیز به خبرنگارانی که بدون کارت مانده‌اند قول داد قضیه را پیگیری و برای آنان کارت‌ صادر کند، اما این اتفاق تاکنون صورت نگرفته و همچنین شنیده‌ می‌شود مسئول پیگیری کارت‌ها در حال حاضر برای استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه کرمان حضور یافته است.

مردم کرمان در سخنرانی رییس جمهور خواستار تغییر استاندارشدند

به گزارش  اختصاصی کرمان نیوز، در زمانی که رییس جمهور از برنامه‌های دولت برای استان کرمان در مصلی کرمان سخن می‌گفت عده‌ای از حاضرین که جمعیت آنها قابل توجه بود شعار دادند استاندار نمی خواهیم.

احمدی نژاد هم گفت: بدون استاندار که نمی‌توان این کارها را انجام داد.

دیدار وزیرعلوم تحقیقات وفناوری باکارکنان واساتیدایثارگراستان

به گزارش کرمان نیوز دکتر زاهدی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری که به همراه رئیس جمهور به استان کرمان سفر کرده است، عصرامروز با کارکنان واساتید ایثارگراستان دیدار کرد.

کارت ویژه خبرنگاران برای خبرنگار فارس در کرمان صادر نشد

حراست وزارت کشور کارت ویژه خبرنگاران را برای نماینده خبرگزاری فارس جهت حضور در مراسم رئیس جمهور در استان کرمان صادر نکرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از این قرار بود برای یک لیست 30 نفره از خبرنگاران کرمان کارت ویژه خبرنگاری صادر شود و هم‌زمان با روز ورود رئیس جمهور این کارت‌ها به آنان داده شود، اما امروز در حالی‌که برای تعدادی بیش از 30 نفر کارت ویژه خبرنگاری صادر شده برای تعداد معدودی خبرنگار از جمله خبرنگار فارس در کرمان کارت خبرنگاری صادر نشده است. مسئول پیگیری این امر در استانداری نیز به خبرنگارانی که بدون کارت مانده‌اند قول داد قضیه را پیگیری و برای آنان کارت‌ صادر کند، اما این اتفاق تاکنون صورت نگرفته و همچنین شنیده‌ می‌شود مسئول پیگیری کارت‌ها در حال حاضر برای استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه کرمان حضور یافته است.

حواشی سخنرانی رییس جمهور در کرمان

*در زمانی که رییس جمهور از برنامه‌های دولت برای استان کرمان سخن می‌گفت عده‌ای از حاضرین که جمعیت آنها قابل توجه بود شعار دادند استاندار نمی خواهیم.

احمدی نژاد هم گفت: بدون استاندار که نمی‌توان این کارها را انجام داد.
* تاخیر در سفر باعث ناراحتی اکثر مردم شده بود .
* تعدادی از مسئولین محل سخنرانی را ترک کرده بودند .
* توزیع آب در بین مردم با توجه به گرمی هوا ضعیف بود .
* نزدیک 30 نفراز مردم دچار گرمازدگی و غش شده بودند.
* خبرنگاران استانی همچنان مورد بی مهری برخی مسئولین قرار می گرفتند.

عملکرد نامطلوب سایت اینترنتی استانداری کرمان در اطلاع رسانی

عملکرد نامطلوب سایت اینترنتی استانداری کرمان در اطلاع رسانی سفر ریاست جمهوری موجب نارضایتی و اعتراض خبرنگاران را موجب شده است .

به گزارش  اختصاصی کرمان نیوز، استانداری کرمان پیش از این اعلام کرده بود که کلیه اطلاع رسانی های این سفر از طریق این سایت به آدرس  http://www.kggo.gov.ir/صورت خواهد گرفت که متاسفانه این امر محقق نشده است .

اعلام اسامی همراهان رئیس جمهور به کرمان

به گزارش  اختصاصی کرمان نیوز، علی سعیدلو معاون اجرایی رییس جمهور، مصطفی ثمره هاشمی مشاور عالی رییس جمهور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و مسکن و شهرسازی، احمدی نژاد را در این سفر همراهی می‌کنند

کرمان دیار نجابت، صلابت، ایمان و کار و تلاش است

رئیس جمهور، کرمان را دیار نجابت، صلابت،ایمان و کار و تلاش معرفی کرد و گفت: دولت ارادتمند مردم است و همه باید دست در دست هم نهیم و کرمان را به جایگاه شایسته مردم عزیز این استان نائل گردانیم.

به گزارش کرمان نیوز، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در بدو ورود به این استان در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت نهم با اعلام قبلی، وقت و توان خود را در کشور توزیع می کند و قصد داریم همه جای کشور به طور موازی آباد شود .

وی افزود: امروز برای ملاقات با مردم کرمان و رسیدگی به وضعیت شهرهای این استان بزرگ و تصمیم گیری درباره کارهایی که باید در آینده صورت گیرد تا کرمانی ها نیز مانند مردم سایر استانها به یک نسبت از منابع و امکانات برخوردار شوند، بیست و هشتمین سفر استانی هیات دولت به این استان اختصاص دارد.

قرار است تا دقایقی دیگر دکتر احمدی نژاد در مصلی شهر کرمان در جمع مردم این شهر سخنرانی کند.

هواپیمای رئیس جمهور وارد فرودگاه کرمان شد

به گزارش  اختصاصی کرمان نیوز، هواپیمای رئیس جمهور وارد پس از ۲ساعت و ۱۰ دقیقه تاخیر ساعت ۱۴:۱۵ امروز وارد فرودگاه کرمان شد