پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استفاده ازهنر مورد نظر اسلام برای تبلیغ اسلام و انقلاب ضروری است

 

مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به اینکه کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه عضو دائمی شورای امنیت هستند، گفت: شورای امنیت دکانی برای منافع غربی هاست.

ادامه مطلب ...

استاندار جدید کرمان معرفی شد

 
طی آیینی 22 تیر ماه با حضور "مصطفی محمد نجار" وزیر کشور، "اسماعیل نجار" به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.
ادامه مطلب ...

حسن خلق باید در اولویت کار مدیران باشد

 
یکی از مراجع جهان تشیع ضمن بیان این مطلب که انقلاب اسلامی با حرکت مردم بود و مردم نیز در طول هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و ما در برابر فداکاری این مردم مسوول هستیم، گفت: حسن خلق باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.
ادامه مطلب ...

باید عظمت پیامبر، قرآن و خدا را بشناسیم و درک کنیم

 

یکی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر تحول در علوم انسانی کشور گفت: علوم اسلامی علومی می باشد که با خدا ارتباط دارد اما در علوم غربی ارتباط با خدا وجود ندارد.

ادامه مطلب ...

آیت الله نوری همدانی با خانواده سه شهید استان کرمان دیدار کرد

 

آیت الله حسین نوری همدانی مرجع عظام تقلید شامگاه دوشنبه گذشته با حضور در منزل سه شهید استان کرمان با خانواده این شهدا دیدار و گفت و گو کرد.

ادامه مطلب ...

از نظر اسلام زنان بیشترین خدمت را به بشریت داشته اند

 

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اینکه در قرآن کریم ارزش هر فرد(زن یا مرد) به علم، تقوا، عمل صالح، اخلاق خوب و جهاد در راه خدا است، گفت: بر اساس فرهنگ اسلام خدمت خانم ها به بشریت بیشتر از خدمت مردان است.

ادامه مطلب ...

آیت الله نوری همدانی بر حضور مردم در صحنه حفظ انقلاب تاکید کرد

 

یکی از مراجع عظام جهان تشیع ، مردم را یکی از ارکان مهم و اصلی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بر حضور همیشگی مردم در صحنه های حفظ انقلاب تاکید کرد.

ادامه مطلب ...

آیت اله نوری همدانی: مداحان به ارکان انقلاب بیشتر توجه کنند

 
یکی از مراجع عالیقدر کشورمان با اشاره به اینکه هیات های مذهبی و مداحان باید مطالب را بر اساس زمان روز خود بیان کنند، گفت: مداحان و فعالان این عرصه باید ارکان و اساس انقلاب اسلامی را در گفتار و زبان خود مورد توجه قرار دهند.
ادامه مطلب ...

آیت الله نوری همدانی: حفظ نظام مهمترین وظیفه روحانیون است

 

یکی از مرجع عالیقدر کشورمان گفت: مهمترین وظیفه روحانیون و علما در وضعیت کنونی حفظ نظام است و همه ما در برابر خون شهدا کسانی که برای پایداری در راه نظام جمهوری اسلامی جنگیدند و شهید شدند مسوول هستیم.

ادامه مطلب ...

آیت الله نوری همدانی: نظام ولایی در جمهوری اسلامی برقرار است

 

مرجع عالیقدر جهان تشییع با اشاره به اینکه بر اساس مفاهیم قرآنی آن نظامی برحق است که قداست را داشته باشد ، گفت: خوشبختانه نظام ولایی در جمهوری اسلامی برقرار است.

ادامه مطلب ...

حضور آیت الله نوری همدانی سر مزار آیت الله حقیقی

 

 آیت الله نوری همدانی روز شنبه گذشته در نخستین روز از سفر خود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ آیت الله عباس حقیقی از روحانیون  برجسته کرمانی و سایرین ادای احترام کرد.

ادامه مطلب ...

آیت الله نوری همدانی به مقام شامخ شهدای کرمان ادای احترام کرد

 

آیت الله نوری همدانی روز شنبه گذشته در نخستین روز از سفر خود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کرد.

ادامه مطلب ...

سفر آیت الله العظمی نوری همدانی به کرمان

 

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شامگاه جمعه  گذشته با استقبال گرم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی وارد کرمان شد.

ادامه مطلب ...

آیت‌الله خامنه‌ای از دیدگاه دوست و دشمن

 

روزی بعد از ملاقات حضرت آقا با آیت‌الله بهاءالدینی از ایشان می‌پرسند که آیا دیروز مقام معظم رهبری به اینجا آمده بود؟ ایشان در جواب می‌فرمایند: بله چند دقیقه خورشید اینجا تابید و رفت، او چون خورشید دارای خیر و برکات است.

ادامه مطلب ...

به استقبال میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)

 

سرور جوانان بهشت آمده است. زمین حق دارد برای در آغوش گرفتن رکنی از بهشت، دستانش بلرزد و پاهایش سُست شود. چه کسی در بزرگی نسب به قدر و پایه حسین(ع) خواهد رسید. نسبش را باید در عطر جان‌فزای رسول الله بجویى! نسبش را باید در جنس لطیف یاس جست‌وجو کنى. نسب حسین به پایه‌های کعبه می‌رسد؛ به على!

ادامه مطلب ...

نگاهی به زندگی ساده و زاهدانه رهبر معظم انقلاب

 

ما زمانی خدمت ایشان رفتیم و از آقا درخواست نمودیم تا اجازه بفرمایند از داخل منزل‌شان و وضیعت زندگی‌شان فیلم‌برداری کنیم، تا مردم وضیعت زندگی رهبر خود را ببینند و بفهمند که ایشان چگونه زندگی می‌کنند. آقا فرمودند: اگر شما بخواهید زندگی مرا نشان بدهید می‌ترسم خیلی‌ها باور نکنند.

ادامه مطلب ...

به‌مناسبت روز پاسدار/ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت زمان کوتاهى از پیروزی انقلاب اسلامی آن‌چنان رشادت و دلاورمردى از خود نشان داد که امام خمینی(ره) تنها به‌فاصله دوماه بعد در خجسته سالروز میلاد سرور و سالار آزادگان امام حسین(ع) این روز بزرگ را روز پاسدار نامیدند.

ادامه مطلب ...

اسامی شهدای فاجعه 7 تیر 1360

 

اسامی شهدایی که در فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران همراه با شهید مظلوم دکتر بهشتی در 7تیر 1360 به شهادت رسیدند، بدین شرح می باشد:

ادامه مطلب ...

متن کامل خطبه انقلابی حضرت زینب (س) در شام

 

ای یزید! به خدا قسم ! که نمی‌توانی نام ما را از خاطره‌ها و صفحه‌ی تاریخ محو کنی و نمی‌توانی فروغ وحی را خاموش سازی و هرگز نمی‌توانی طومار حیات و افتخار ما را در هم پیچی و نیز نخواهی توانست ننگ و عار همیشگی خودت را از دامن خویش بزدایی !

ادامه مطلب ...

آشنایی با آثار شهید بهشتی

 

متفکر ژرف‌نگر شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی در طول دوران فعالیت‌های علمی و پژوهشی خویش آثار ارزشمندی را برای جامعه تشنه فرهنگ ناب و اصیل اسلامی به یادگار گذاشته است.

ادامه مطلب ...