پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

انتقال سازمان بسیج دانشجویی به لانه جاسوسی

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی، انتقال مکان این سازمان به مجموعه 13 آبان (لانه جاسوسی) را پاسخی صریح و شفاف به درخواست بازگشایی دفتر حافظ منافع آمریکا در تهران دانست.

ادامه مطلب ...

محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان شد

معاون حقوق بین‌الملل و امور مجلس وزیر کشور گفت: به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیئت وزیران، محمد رئوفی‌نژاد استاندار سابق کرمان به عنوان استاندار جدید زنجان انتخاب شد.

ادامه مطلب ...

«باز خوانی یک پرونده»

سلیمی نمین در خصوص ادعای برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد که وی را منافق معرفی کردند گفت: از اینکه مدیریت دانشگاه آزاد بنده را منافق معرفی کرد، تشکر می کنم!

ادامه مطلب ...

جنبش دانشجویی مطالبات ‏خود را شفاف و با نیت صادق بیان کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جیرفت با اشاره به اینکه آینده کشور و نظام به ‏جامعه دانشگاهی امروز بستگی دارد، گفت: جنبش دانشجویی باید با فرهنگ سازی، صراحت بیان را در ‏جامعه تزریق کند. ‏

ادامه مطلب ...

فوتبال جام حذفی ؛ پیروزی تیم مس رفسنجان

تیم مدرسه عالی حرفه ای بابک مشهد در دور اول رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور مقابل میهمان خود مس رفسنجان تن به شکست داد .
به گزارش کرمان نیوز دیدار این دو تیم عصر امروز با نتیجه5 برصفر به نفع تیم مس رفسنجان درورزشگاه تختی مشهد پایان یافت.

تصویب ۱۱۵ میلیارد ریال برای جنوب کرمان

به گزارش کرمان نیوز هیات وزیران در جلسه ای که ۱۵ مهرماه  به ریاست دکتر محمود احمدی‌نژاد تشکیل شد، 115 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازون منطقه‌ای برای پیشبرد پروژة توسعة جنوب استان کرمان به تصویب رسید.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان منصوب شد

طی حکمی از سوی دبیرخانه منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی مهندس مومنی به سمت معاون عمرانی واحد کرمان منصوب شد.

ادامه مطلب ...

پاسخ سازمان کار کرمان به بانک مرکزی

به دنبال انتشار دومین گزارش از سوی بانک مرکزی که تمامی آمار و ارقام با نخستین گزارش منتشره از سوی این نهاد متفاوت بود سازمان کار استان کرمان پاسخی را برای تنویر افکار عمومی قرار داده است که در این گزارش به آن می پردازد.

ادامه مطلب ...

نمایشگاه کتب فارسی و لاتین در دانشگاه آزاد کرمان افتتاح شد

نمایشگاه کتب فارسی و لاتین ۱۶ مهرماه  با حضور ریاست دانشگاه و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افتتاح شد.

ادامه مطلب ...

نطق پیش از دستور نماینده مردم سیرجان و بردسیر

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: از نیروی انتظامی و وزارت کشور خواستار تعطیلی اردوگاه افاغنه بردسیر و جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور هستیم.

ادامه مطلب ...

اعتراض اهالی شرف آباد به قطع آب این روستا

بیش از 500 نفر از اهالی روستای شرف آباد (کرمان) دیروز با تجمع دراتوبان شمالی شهر کرمان که یکی از پرترددترین مسیرهای این شهر محسوب می شود مانع تردد خودروهای عبوری شده و خواستار حضور استاندار کرمان برای پیگیری خواسته هایشان شدند.

ادامه مطلب ...

با عکس امام و رهبری، دانشگاه اسلامی نمی شود

آیت الله جوادی آملی در دیدار روز گذشته جاسبی با ایشان فرمودند: اسلامی شدن دانشگاه ها به واسطه برپایی نمازخانه ها، جدا شدن کلاس های دختران و پسران و یا آوردن نام خدا و عکس امام و رهبری در ابتدای کتابهای درسی انجام نمی شود.

ادامه مطلب ...

گفته می شود ....

جمع‌آوری و انتشارخبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌های‌‌‌ خبری قرار گرفته است. این اخبار گهگاه بر روی خروجی‌های عادی و بعضا روی تلکس‌های محرمانه انتشار می‌یابد؛ رسانه‌های مکتوب نیز این بخش از اخبار خود را درقالب‌ستون‌هایی‌چون‌"ویژه"، "پشت پرده"، "جهت اطلاع" و "گفته می‌شود"، منتشر می کنند.

ادامه مطلب ...

تساوی فولادخوزستان مقابل مس کرمان

تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل میهمان خود تیم مس کرمان به تساوی دست یافت.

ادامه مطلب ...

سفر استاندار به منوجان

‌اس‍ت‍‍ان‍د‌ار ک‍رم‍‍ان‌ امروز ‌از وض‍‍ع‍ی‍ت‌ پ‍ی‍ش‍رف‍ت‌ پ‍روژه‌ ‌ه‍‍ا‌ی‌ س‍ت‍‍اد ر‌ا‌ه‍ب‍رد‌ی‌ در ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ م‍ن‍وج‍‍ان‌ ب‍‍ازدی‍د ک‍رد.

ادامه مطلب ...

اعتراض تیم هندبال کرمان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال کشور اعتراض تیم کرمان را نپذیرفت .
درپی دیدار جمعه گذشته دو تیم هندبال ذوب آهن اصفهان و کرمان از مسابقات دسته برتر کشور ، مربیان و یکی از بازیکنان تیم هندبال کرمان جریمه شدند .

ادامه مطلب ...

سمینار «تریز» در کرمان برگزار می شود

مسئول مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمان از برگزاری سمینار خلاقیت و نوآوری نظام یافته «تریز» (TRIZ) در23 مهر ماه جاری در کرمان خبر داد.

ادامه مطلب ...

گذرنامه بیشتر از شناسنامه صادر می‌شود

به گزارش کرمان نیوز به نقل از  مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه مرکزی نیروی انتظامی گفت: طی سال گذشته دو میلیون گذرنامه توسط ناجا صادر شده است که تعداد آن بیشتر از صدور شناسنامه برای مردم بوده است.

بهره برداری از 250 کیلومتر خط لوله انتقال گاز در کرمان تااسفند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در صورت برطرف شدن برخی موارد اجرایی، تا پایان امسال بیش از ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال در دست احداث در این استان آماده بهره برداری خواهد شد.

ادامه مطلب ...

50 درصد پستهای دامپزشکی کرمان خالی است

غلامرضا زید آبادی گفت: استان کرمان از لحاظ نیروی انسانی متخصص در بخش دامپزشکی با کمبود شدید مواجه است و به همین دلیل بسیاری از کارمندان در چند حوزه کاری مشغول به فعالیت هستند.

ادامه مطلب ...

بافت قدیم شهر کرمان همچنان در معرض تخریب قرار دارد

معاون فنی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بالا آمدن سطح آبهای زیرزمینی شهر کرمان در منطقه بافت تاریخی موجب تخریب این بافت شده و تاکنون اقدام اساسی برای ایجاد شبکه فاضلاب در این منطقه صورت نگرفته است.

ادامه مطلب ...

روزانه 50 کودک خیابانی در کرمان ساماندهی می شود

کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت: در راستای جمع آوری کودکان خیابانی در شهر کرمان روزانه 50 کودک خیابانی در استان کرمان شناسایی و ساماندهی می شود.

ادامه مطلب ...

امنیت در مناطق جنوبی استان کرمان گسترش یافته است

معاونت اجتماعی قرارگاه عملیاتی نصر در استان کرمان گفت: با برگزاری رزمایشهای متعدد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در جنوب استان کرمان امنیت به صورت چشمگیر افزایش یافته است.

ادامه مطلب ...

ساخت تیوب ضد پنچری توسط یک مبتکر رفسنجانی

مبتکر رفسنجانی موفق به ساخت تیوبی شدکه هرگز پنچر نمی شود .

ادامه مطلب ...

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره دانشجویان ممتاز بسیجی

دبیر هفتمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان کرمان گفت: به دلیل در خواست‌های مکرر دانشجویان و استادان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 مهر ماه جاری تمدید شد.

ادامه مطلب ...