پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

23 آبان ، زمان تعیین تکلیف نهایی وضعیت خانه مطبوعات کرمان

به منظور رایزنی و تعیین تکلیف نهایی مسائل خانه مطبوعات استان کرمان که از اسفندماه سال 90 دچار چالشها و اختلافاتی شده بود؛ جلسه ای با پیگیری جمعی از روزنامه نگاران اصولگرا، ولایی، ارزشی و بسیجی استان از ساعت 20:30 الی 23:30 مورخ یکشنبه  21 آبانماه در محل اتاق جلسات دفتر مهندس کمالی معاون سیاسی ‌ـ امنیتی استاندار کرمان و با حضور اعضای طرف مقابل برگزار شد.

به گزارش کرمان نیوز، در این جلسه همچنین احمد سعیدی مدیرکل ارشاد استان و حسین صعید مدیرکل ثبت اسناد استان حضور داشتند و اسماعیل نجار استاندار نیز در ادامه این جلسه در این نشست حضور یافت.
در این جلسه طرفین به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون مسائل مطروحه پرداختند و مدیران کل ثبت و ارشاد نیز توضیحاتی را ارائه کردند.
سپس معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز با اشاره به رسالت و جایگاه رفیع مطبوعات و رسانه ها در جامعه همگان را به وحدت و همدلی در حل مشکلات دعوت نمود.
استاندار نیز طرفین را با عناوین “دوستان” و “عزیزان” خطاب نمود و گفت: اتفاقات پیش آمده در شأن و جایگاه مطبوعات استان نبود.
او با ذکر سخنان و روایاتی افزود: باید با تغییر برخی نگاهها، به تداوم این جریان خاتمه داد و موضوع را حل نمود.
اکبر بهاروند، مشاور رسانه ای استاندار و مدیرخبرگزاری ایرنا در استان نیز با تأخیر در این جلسه حضور یافت.
سرانجام با تدوین صورت جلسه ای که معاون استاندار آن را نگارش نمود و همه حضار آن را امضا نمودند، مقرر شد جلسه ای از ابتدای وقت اداری مورخ 23 آبان 91 در دفتر مدیرکل ثبت اسناد استان و با حضور یک نماینده از طرفین این موضوع، طبق اسناد موجود در پرونده خانه مطبوعات بطور دقیق و طبق مفاد قانونی، بررسی و اظهارنظر نهایی از سوی مدیرکل ثبت اسناد استان به عنوان فصل الخطاب نهایی به استاندار کرمان اعلام و استاندار نیز تا پایان وقت اداری روز مذکور نتیجه جلسه را به رسانه ها اعلام نماید و نتیجه نهایی مورد تأیید طرفین باشد و به آن عمل نمایند. فردوسی ( فردوس کویر) و سلطانی ( امتداد سبز) بعنوان نمایندگان طرفین انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین سیدابراهیم یزدی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان و رئیس کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان و نیز نماینده مطبوعات استان در شورای فرهنگ عمومی استان طی سخنانی از درج برخی اتهامات از سوی یکی از خبرگزاریها و نیز مصاحبه شونده که خبرنگاران و روزنامه نگاران ولایی، ارزشی، بسیجی و اصولگرای استان کرمان و سایرین حاضر در مجمع عمومی فوق العاده مورخ 14 آبان امسال خانه مطبوعات را با عناوینی چون “ عقده گشایی رسانه ای جریان فتنه 88” و... خطاب نموده بود به شدت گلایه کرد.

از آنجایی که حضار تعهد نمودند که مباحث چالشی عنوان شده در این جلسه تا 23 آبانماه رسانه ای نشود، فقط به انتشار این میزان خبربسنده می شود.


اسامی حضار در این جلسه به شرح زیر است:

* سیدابراهیم یزدی (ثارالله)، آذر همتی (جمهوری اسلامی و هجرت نیوز)، دانشی (آرمان دانش)، سیمین سنجری (هلیل) محمدعلی فردوسی (فردوس کویر)، محمدهادی شجاعی (حدیث کرمان، جهان توسعه)

* سید نصرالله گنجعلیخانی (کرمان جوان)، سلطانی (امتداد سبز)، سعید سعیدی (فارس جنوب)، محمدصادق طاهری (واقعه) افضلی (بازرس دوره جدید).

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.