پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

انتشار نرم افزارهای فرقه سازی های استعمار

نرم افزارهای " فرقه سازی استعمار " ، " وهابیت " ، " بهائیت " و " صوفی گری " به منظور اگاهی دادن و هوشیاری مردم به ویژه جوانان در مقابله با این فرقه های نوظهور منتشر شد.
ادامه مطلب ...

جدیدترین نوحه "نزار قطری" درباره غزه

پایگاه اینترنتی "بینش جوان" ، جدیدترین نوحه عربی "نزار قطری" درباره غزه را منتشر کرد.
ادامه مطلب ...

تحصیل 2 هزار دانش‌آموز مختلط در مقطع راهنمایی رودبار جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب، نزدیک به 2 هزار نفر دانش‌آموز در مقطع تحصیلی بصورت مختلط مشغول به تحصیل هستند‌ که از این تعداد 970 نفر دانش‌آموز دختر و هزار و 29 نفر دانش‌آموز پسر است، این در حالی‌ست که تمام مدارس ابتدایی در این شهرستان مختلط هستند، تعداد کل دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این شهرستان 11 هزار و 257 نفر است.

ادامه مطلب ...

23 درصد جمعیت کرمان فقیرند !

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: 23 درصد جمعیت کرمان دچار فقر هستند.

ادامه مطلب ...

کاندیداتوری خاتمی برای انتخابات دهم قطعی شد

 

به گزارش فارس  کاندیداتوری سید محمد خاتمی رئیس بنیاد باران برای انتخابات دهم ریاست جمهوری قطعی شد.

ادامه مطلب ...

نصب المان شهدای فاجعه آتش‌سوزی در مسجد جامع

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری‌، نصب المان شهدای فاجعه آتش‌سوزی در مسجد جامع کرمان و مسجد امام خمینی (ره) به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود.

ادامه مطلب ...

ایجاد مسیر پرواز کرمان - نجف اشرف در حال پیگیری است

رئیس سازمان حج و زیارت کرمان با اشاره به حجم بالای زائران عتبات عالیات در کرمان خواستار راه اندازی مسیر هوایی کرمان - نجف شد.

ادامه مطلب ...

انتقال رحمتی به پرسپولیس کاملا منتفی شده است

مدیر داخلی صنعت مس کرمان با اشاره به درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقال رحمتی به پرسپولیس گفت: با توجه به نیاز کادر فنی به رحمتی انتقال وی به پرسپولیس منتفی شد.

ادامه مطلب ...

آخرین اخبار درباره مدرک لیسانس محمد خاتمی

 
 
پیرو اخبار چند روز قبل ایرنا درباره تامل برانگیز بودن نحوه صدور مدرک محمد خاتمی در دانشگاه اصفهان، اخبار جدیدی در این رابطه به دست آمده است.
ادامه مطلب ...

استاندار کرمان مدیریت منابع را از اصول مهم توسعه دانست

 

استاندار کرمان گفت:مدیریت منابع و نظارت مدیران درحوزه‌های کاری‌از جمله اصول مهم در توسعه‌است که تنها با پشتکار مدیران امکان پذیر خواهد بود.

ادامه مطلب ...

قفل سکوت در برابر قتل عام پاره های تن امت اسلامی را بشکنید

 

 رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از پادشاه عربستان خواست در برابر حوادث سهمگین و آدمکشی آشکار و قتل عام فرزندان و پاره های تن امت اسلامی در غزه، قفل سکوت را بشکند و صریحاً اعلام موضع کند.

ادامه مطلب ...

باید تجدید نظر کلی در سیاست گذاری رسانه ای استان صورت پذیرد

 

سردبیر روزنامه حدیث کرمان  گفت:روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان متاسفانه دچار ضعف کلی در اطلاع رسانی هستند و همین امر مطبوعات را در خصوص انجام رسالت خود با مشکل مواجه کرده است.

محمد هادی شجاعی به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه کویردر خصوص نقش جامعه مطبوعاتی و اهل قلم در پیروزی انقلاب اسلامی و امتداد آن گفت : اصحاب رسانه نقش بسیار تاثیر گزار و مهمی را در انتقال مفاهیم ، اخبار و اطلاعات دارند و خوشبختانه در زمان قبل از انقلاب و در آستانه پیروزی ، روزنامه نگاران و خبرنگاران انقلابی هم تاثیرگزاری فراوانی را در خصوص انتقال اخبار و رویدادهای دوران پیروزی انقلاب و حرکت های خود جوش مردمی در حمایت از نهضت امام خمینی که بر گرفته از نهضت حسینی بود داشتند .

ادامه مطلب ...

انتخاب مسئول انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جلسه شورای مرکزی انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز با حضور مسئولان در محل دفتر این انجمن برگزار شد.
در این جلسه پس از رای‌گیری محمد‌هادی شجاعی با رای قاطع به‌عنوان مسئول این انجمن انتخاب شد.
در پایان خاطرنشان می‌شود، شجاعی هم‌اکنون سردبیری روزنامه حدیث کرمان را برعهده دارد و این سومین تشکل رسانه‌ای مطبوعاتی استان کرمان است.

"تختی" همیشه قهرمان

 

با فرارسیدن 17 دی 87 ، چهل و یکمین سالگرد درگذشت جهانپهلوان غلامرضا تختی فراررسید.زندگی جاوید این پهلوان مردم، فصلی است که به شهادت 35 سال حضور مستمر و بالنده او هرگز آخرین فصل حیات او نبوده است.

ادامه مطلب ...

گفت و گوی تفصیلی ثمره هاشمی یا ایرنا

 
 
سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد رییس جمهوری معتقد است که طراحان "دولت وحدت ملی" درپی دولتی هستند که آنها در آن حضور داشته باشند.
ادامه مطلب ...

مقام معظم رهبری سیاستهای کلی برنامه پنجم توسعه را ابلاغ کردند

 

مقام معظم رهبری در نامه ای به رئیس جمهور، سیاستهای کلی برنامه پنجم توسعه در چارچوب سند چشم انداز بیست ساله را ابلاغ کردند.

ادامه مطلب ...

هم‌اکنون در غزه شاهد تکرار واقعه عاشورا هستیم

 

مسوول مجمع‌خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع‌مقدس استان کرمان سانسور شدید رسانه‌ای اسراییل را برای جلوگیری از انعکاس ظلم به مردم غزه دانست.

ادامه مطلب ...

بیانیه کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان کرمان پیرامون غزه ‌

ک‍‍ان‍ون‌ روزن‍‍ام‍ه‌ ن‍گ‍‍ار‌ان‌ ‌اص‍ول‍گ‍ر‌ا‌ی‌ ‌اس‍ت‍‍ان‌ ک‍رم‍‍ان‌ ب‍‍اص‍دورب‍ی‍‍ان‍ی‍ه‌ ‌ا‌ی‌ ض‍م‍ن‌ م‍ح‍ک‍وم‌ س‍‍اخ‍ت‍ن‌ رژی‍م‌ ص‍‍ه‍ی‍ون‍ی‍س‍ت‍‍ی‌ ‌از م‍ردم‌ ب‍‍ی‌ دف‍‍ا‌ع‌ ‌غ‍زه‌ ح‍م‍‍ای‍ت‌ ک‍رد.

ادامه مطلب ...

اولین سخنان رییس جدید ایرنا در کرمان

رییس  خبرگزاری ایرنا در کرمان گفت: با حفظ ارزش‌ها در بیان واقعیت‌ها و مشکلات منطقه کوتاهی نمی‌کنیم.

ادامه مطلب ...

بهاروند در زمستان آمد

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان روز یکشنبه  گذشته در آیین تودیع و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان گفت: آنچه امروز مردم فلسطین را عذاب می‌دهد آتش رسانه‌ای است.

ادامه مطلب ...

آقای پپسی کولا !

 

*سروده ای از علیرضا قزوه  

آقای پپسی کولا !
کاری کنید که غزه در محاصره کامل است
آقای فانتا !
تو کاری کن
که زمزم الحرمین
کاری نمی کند

ادامه مطلب ...

اجرای طرح بمب گوگلی غزه توسط دانشجویان ایرانی آغازشد

عضو شورای مرکزی ستاد دانشجویی غزه گفت:اجرای طرح بمب گوگلی غزه آغازشده وعلاقه مندان برای شرکت دراین طرح می توانند به سایت www.okhovat.com مراجعه کنند تا موضوع غزه به یکی از نخستین گزینه های موتور جستجوی گوگل تبدیل شود.
ادامه مطلب ...