پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آشنایی با قاعده‌های جهانی آنلاین‌نویسی

 

 قاعده‌های جهانی آنلاین‌نویسی را می‌توان در سه سطح طبقه‌بندی کرد: ساختار متن؛ محتوای متن و لینک‌های متن.

ادامه مطلب ...

منافع ملی چیست؟

منافع ملی (National Interest) یکی از بنیادی ترین و رایج ترین مفاهیم و واژه های سیاسی کنونی به ویژه در ادبیات مربوط به سیاست خارجی کشورهاست.

ادامه مطلب ...

آشنایی با مهارت‌های روزنامه‌نگاری آنلاین

 

معرفی برخی از مهارت‌های روزنامه‌نگاری آنلاین محور اصلی این مقاله است.یک آنلاین ژورنالیست در یک سایت خبری کسی است که تحقیق می‌کند، می‌نویسد، ویراستاری می کند، مطالب را با عکس غنی می‌کند، با استفاده از منابع مکمل ایجاد ماخذ می‌کند و به مطالب لینک می‌دهد تا در اینترنت منتشر شود.

ادامه مطلب ...

”وا شگفتا از این گردشهای 180 درجه ای“!

به گزارش کرمان نیوز روزنامه حدیث کرمان در ستون درگوشی شماره امروز خود به نکاتی اشاره کرده است که عینا از نظرتان می گذرد: 

ادامه مطلب ...

نماز جماعت ظهر و عصر هر روز به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود

 
از امروز نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می شود.
ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از کشف 51 قطعه عتیقه در صوغان بافت

 

محمدرضا هاشمی‌نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت میراث فرهنگی 51 قطعه شیء عتیقه در صوغان بافت کشف و ضبط شد.: بیشتر این کشفیات از جنس سنگ صابون، سنگ مرمر، فلز مفرغ و شامل مجسمه‌هایی از قبیل عقاب سنگی، بز کوهی سنگی، جدال قوچ و مار سنگی، کاسه‌های سنگی، سرمه‌دان مفرغی و سایر اشیای کوچک فلزی است.

ادامه مطلب ...

بازخوانی یک وصیتنامه تاریخی

 

یازده سال پیش در چنین روزی ، یکی از مجاهدان نهضت امام خمینی و از مردانی که تمام زندگی خود را در قبل و بعد از انقلاب اسلامی وقف اسلام ناب ، مردم و خط امام کرده بود ، به دست تروریستهای سازمان موسوم به مجاهدین خلق در بازار تهران به شهادت رسید.

ادامه مطلب ...

کابینه جوان احمدی‌نژاد 49 ساله است

دکتر محمود احمدی‌نژاد که خود 53 ساله و از روسای جمهور جوان محسوب می‌شود، فهرستی از وزرای جوان خود را به مجلس معرفی کرد که میانگین سنی آنان 5/49 سال است.
ادامه مطلب ...

کتاب‌های «تقلب بزرگ» و «شنبه پس از انتخابات» منتشر می شوند

 
کتاب‌های «تقلب بزرگ» و «شنبه پس از انتخابات» که به حوادث و رویدادهای انتخابات دهم ریاست جمهوری می‌پردازد، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی تولید شده و در دست چاپ است.
ادامه مطلب ...

مشروح سوابق 21 وزیر پیشنهادی احمدی‌نژاد برای دولت دهم

 

رئیس‌جمهور 21 وزیر پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که مشروح سوابق این افراد منتشر شد.

ادامه مطلب ...

حاشیه نگاری روزنامه حدیث کرمان از مراسم روز خبرنگار

روزنامه حدیث کرمان به عنوان اولین روزنامه استان کرمان بعد از انقلاب اسلامی  در ستون درگوشی شماره امروز خود حاشیه هایی از مراسم جشن روز خبرنگار که ۲۷ مردادماه  توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود منتشر کرده است که عینا از نظرتان می گذرد :

ادامه مطلب ...

احضار سردبیر روزنامه حدیث کرمان به دادگاه

محمد هادی شجاعی سردبیر روزنامه حدیث کرمان صبح امروز به شعبه یک دادگاه کیفری کرمان جهت ارائه توضیح پیرامون چاپ یک خبر احضار شد.

ادامه مطلب ...

عدم حضور دبیر کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان در جشن خبرنگار

به گزارش کرمان نیوز سید ابراهیم  یزدی  سردبیر نشریه ثارالله وابسته به لشکر 41 ثار الله و دبیر کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان کرمان به عنوان چهارمین تشکل رسانه ای استان کرمان به دلایلی در مراسم جشن روز خبرنگار که دیشب توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود حضور نیافته بود .

عدم حضور مسول انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی در جشن خبرنگار

به گزارش کرمان نیوز مهسا حقانیت مسول انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان سومین تشکل رسانه ای استان کرمان به دلایلی در مراسم جشن روز خبرنگار که دیشب توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود حضور نیافته بود .

جای خالی خانواده های شهدای خبرنگار در جشن روز خبرنگار

در مراسم جشن روز خبرنگار که دیشب توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود بسیاری از خانواده های شهدای خبرنگار استان  به دلایلی حضور نیافته بودند.

ادامه مطلب ...

ارشاد کرمان به خبرنگاران گل هدیه نکرد

مراسم جشن روز خبرنگار که دیشب توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود با اشکالات و نواقص  زیادی روبرو بود که از آن میان می توان به عدم اهدا گل به خبرنگاران و روزنامه نگاران اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

در جشن روز خبرنگار از شیرینی خبری نبود

 مراسم جشن روز خبرنگار که دیشب توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود با اشکالات و نواقص  زیادی روبرو بود که از آن میان می توان به عدم پذیرایی از خبرنگاران و حضار با شیرینی اشاره نمود.

ادامه مطلب ...

عدم حضور مسئول مجمع خبرنگاران دفاع مقدس در جشن خبرنگار

آذر همتی مسئول مجمع خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس استان کرمان به عنوان دومین تشکل صنفی اصحاب رسانه های گروهی استان کرمان به دلایلی دیشب در مراسم جشن روز خبرنگار که توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود حضور نیافت . 

ادامه مطلب ...

سردار کرمی محل برگزاری جشن روز خبرنگار را ترک کرد

سردار غلامرضا کرمی نماینده متدین و پرتلاش مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی که دیشب به عنوان تنها نماینده مردم استان در مجلس در مراسم روز خبرنگار که توسط اداره کل ارشاد استان در سرای سنتی هتل پارس کرمان برگزار شده بود حضور یافته بود پیش از اتمام این جشن محل مراسم را ترک کرد .

ادامه مطلب ...

اعتراض خبرنگاران کرمانی به روند برگزاری روز خبرنگار توسط ارشاد

 

تعداد قابل توجهی از خبرنگاران مطبوعات محلی - سراسری و خبرگزاریهای استان  به نحوه برگزاری  مراسم روز خبرنگار  که  دیشب با ۱۰  روز تاخیر در هتل پارس کرمان برگزار شد اعتراض و پس از آن محل مراسم را ترک نمودند.

ادامه مطلب ...

پایگاه اطلاع رسانی "خشاب" راه اندازی شد

 
مسوول مجمع خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس استان کرمان گفت: پایگاه اطلاع رسانی این مجمع با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در دنیای مجازی، اقدام به راه اندازی وب سایت "خشاب" کرد.
ادامه مطلب ...

30 درصد از جنگلهای کهور و گز کرمان در معرض نابودی قرار گرفته است

رئیس منابع طبیعی بم و ریگان با اشاره به خشکسالی پیاپی، گسترش کشاورزی در مناطق جنگلی و برداشت بی رویه از منابع آب زیر زمینی در محوطه جنگل کهور نسبت به نابودی 30 درصد از جنگلهای کهور و گز ریگان هشدار داد.

ادامه مطلب ...

مبارزه با طاعون در دستور کار دامپزشکی کرمان قرار گرفته است

 مدیرکل دامپزشکی کرمان با اشاره به درصد بالای تلفات طاعون در صورت شیوع بیماری گفت: مبارزه جدی با بیماری طاعون دامی در دستور کار جدی دامپزشکی استان قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

طرح ناموفق ساماندهی کودکان کار؛ از پیک کاغذی تافروش دستمال کاغذی

معضل کودکان خیابانی با شروع فصل تابستان در کرمان پررنگ شده است این پدیده در کنار برهم زدن ساختار اجتماعی شهر بیم سوء استفاده افراد سودجو از این کودکان را نیز افزایش داده است.

ادامه مطلب ...