پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

توصیف مقام معظم رهبری از سفرهای استانی

 
 
آرزوی دیرینه من به نحو احسن برآورده شد . 
سفرهای استانی دولت همواره مورد تایید "مقام معظم رهبری" بوده و توصیف "آرزوی دیرینه من به نحو احسن برآورده شد " رهبر انقلاب اسلامی ازاین سفرها، انگیزه را برای ادامه راه صد چندان کرده است .

در دیداربا دانشجویان دانشگاههای استان یزد 13 دی ماه 86:
«این دولت انصافاً دولت پرکار و در بعضی از خصوصیات نمونه است. این که به همه شهرها می روند، این خیلی برای من مهم است؛ خیلی برای من جالب است. رئیس جمهور، وزیر و مدیران ارشد اجرایی کشور به شهرهای مختلف می روند. این رفتن به شهرها خیلی تاثیر دارد. بعضی می گویند آقا ما گزارش ها را که می خوانیم، نه، گزارش خواندن فرق می کند با رفتن. شاید بیش از اغلب مدیرها برای من گزارش می آید. وقتی انسان می رود به یک شهری، می رود به یک استانی، می نشیند با یک مردمی، می نشیند با یک مجموعه جوانی، می بیند گزارش ها با آنچه که واقعیت است، تفاوت هایی دارد. انسان آنچه که می بیند و می شنود، از گزارش خیلی با ارزش تر است. این کار را امروز دولت دارد می کند. به همه جای کشور سفر می کند. یک گوشه ای از این را می گیرند، تبدیلش می کنند به نقطه ضعف و ایراد گرفتن. چرا در این سفر صد تا مصوبه داشتید؛ در حالی که پنجاه تایش بیشتر قابل عمل نیست، خیلی خوب، حالاپنجاه تایش عمل بشود؛ این بهتر از هیچی نیست اینها ایجاد یاس است. ایرادتراشی های بی خود»
***********************
در جمع مردم سمنان :
«خوشبختانه سرکشی دولت و رئیس جمهور و وزرای محترم به مناطق مختلف کشور، آن آرزوی دیرینه ما را به نحو احسن برآورده کرده است.»
***********************
در اجتماع پرشور مردم یزد (12 دی ماه سال 86):
«بنده قدردانی می کنم از این حرکت مجموعه دولت که به شهرها می روند، به راه های دور می روند، مشی مردمی اتخاذ می کنند؛ این ها باارزش است. با همه شهر ها از دور و نزدیک ملاقات می کنند. بعضی از شهرها هستند که مردم آنها یک مدیرکل را هم هرگز نمی توانسته اند ببینند، حالارئیس جمهور را، وزیر را، نزدیک خودشان می بینند، با آنها حرف می زنند؛ این ها باارزش است. ما باید قدردان این چیزها باشیم.»
***********************
در دیدارعمومی مردم ابرکوه (15دی ماه سال 86 ):
«می بینید مسئولین کشور، هیات دولت، رئیس جمهور به سرتاسر کشور مسافرت می کنند. این معنایش این است که نگاه و عواطف و همت مسئولین باید میان همه شهرهای کشور تقسیم شود. اینجور نباشد که یک شهری، یک منطقه ای که دوردست است، از شعاع همت و تصمیم مسئولین دور بماند؛ نه، دور و نزدیک ندارد. امروز در این کشور شهرهایی و مناطق دوردست و کوچکی موفق می شوند که مسئولان کشور را، یعنی رئیس جمهور را، دولت را، وزرا را از نزدیک ببینند، به آنها نامه بدهند یا حرف بزنند و از زبان آنها و حنجره آنها مستقیماً سخن بشنوند که در روزگارهای گذشته در طول تاریخ، امید این را نداشتند که حتی یک مدیر درجه سه به آنها سرکشی کند.»
***********************
در جمع اعضای دولت نهم(2شهریور 87 ) :
«با این که سه سال از عمر این دولت گذشته، انسان احساس می کند که تحرک و نشاط و فعالیت و اقدام در این دولت محسوس است - یعنی کاهش پیدا نکرده؛ افت پیدا نکرده - این خیلی چیز با ارزشی است. در خدمت به مردم جدیت وجود دارد. رفتن به شهرها، رفتن به شهرهای کوچک، همه نقاط کشور را زیر پا گذاشتن و هیچ نقطهای از کشور را از منظر خبرگی و کارشناسی دور قرار ندادن، اینها چیزهای باارزشی است. این امتیاز اول است؛ در هر مجموعهای این امتیاز وجود داشته باشد، جا دارد که انسان از آن قدردانی کند، به آن تصریح کند و امیدوار و مطمئن باشد که خدای متعال هم به آن مجموعه کمک خواهد کرد و ثواب خواهد داد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.