پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برنامه سفر وزرا به ۲۰ شهرستان استان کرمان اعلام شد

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان گفت: اعضای هیات دولت با حضور در 20 شهرستان استان کرمان به عنوان نماینده معین رییس جمهوری نیازها، مسایل و مشکلات شهرستان های مختلف را بررسی می کنند.

"جواد کمالی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزرا و معاونان رییس جمهوری پس از جمع بندی مسایل و مشکلات شهرستان ها به صورت جداگانه به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی پیرامون توسعه این مناطق در نشست هیات دولت، این مسایل و مشکلات را مطرح خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه وزیر کشور مسایل و مشکلات شهرستان کرمان را بررسی و حل و فصل خواهد کرد، اظهار داشت: وزیر تعاون به شهرستان رابر، وزیر بازرگانی به شهرستان راور، وزیر اطلاعات به شهرستان کوهبنان و وزیر دادگستری به شهرستان ریگان سفر خواهند کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: وزیر راه و ترابری، رییس سازمان تربیت بدنی کشور و وزیر صنایع و معادن نیز به ترتیب به شهرستان های عنبرآباد، فهرج و رودبار سفر خواهند کرد.
وی همچنین از سفر وزیر جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، کار و امور اجتماعی و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به ترتیب به شهرستان های قلعه گنج، انار، سیرجان و بافت خبر داد.
کمالی افزود: رییس دفتر امور مناطق محروم کشور نیز به منوجان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رفسنجان، معاون امور مجلس رییس جمهوری به جیرفت، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به شهرستان زرند سفر خواهند کرد.
وی تصریح کرد: معاون علمی و فن آوری رییس جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور نیز به ترتیب به شهرستان های بردسیر، کهنوج، شهربابک و بم می روند.
سومین دور سفر رییس جمهوری به استان کرمان فردا آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.