پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دشمن به دنبال بی اعتمادی و کم توجهی مردم به رسانه ملی است

 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بی اعتمادی و کم توجهی مردم به این رسانه ملی را از اهداف و محورهای کاری دشمنان دانست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید جواد موسوی  در نشست شورای اداری سیرجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 هزار شبکه ماهواره ای در آسمان ایران پخش می شود، افزود: دو هزار از این شبکه ها به خوبی در کشور قابل دریافت و 30 شبکه از این تعداد فارسی زبان هستند.
وی در ادامه افزود: با عنایت خداوند دشمنان با حادثه و فتنه گری و هتک حرمت روز عاشورا رسوا شدند و کاری که نظام و رسانه می بایست سالها انجام دهد تا مردم دشمنان و منافقان را بشناسند با حرکت خودشان در روز عاشورا شناخته شدند.
وی اضافه کرد: با این حرکت فتنه ها جمع شد و مردم دوست و دشمن را از یکدیگر شناختند و حادثه و موج مردمی روز 9 دی به یک حادثه افتخار آمیز و سرنوشت ساز برای ملت و نظام اسلامی تبدیل شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان تاکید کرد: این جبهه و جنگ علیه نظام ما همیشه وجود دارد لذا مردم باید هوشیاری خود را حفظ کنند.
وی تصریح کرد: ایجاد شک ها و تردیدها و فتنه گری های اخیر وظیفه سازمان صدا و سیما را به تلاش بیشتر ضروری می سازد.
وی رسالت سازمان صدا و سیما را خطیر و حساس توصیف کرد و گفت: ما به دنبال افزایش کیفیت و کمیت برنامه ها هستیم.
حجت الاسلام موسوی افزود: این رسانه در سال جاری 995 دقیقه برنامه تولیدی در تلویزیون برای سیرجان داشته و از لحاظ اخبار شهرستانی رتبه دوم خبر استان را کسب کرده است.
وی افزود: طی سه سال گذشته 18 گروه خارج از سازمان برای برنامه های تولیدی با این سازمان همکاری داشته اند.
وی از تولید 5 تله فیلم، 2105 دقیقه انیمیشن، 17 فیلم داستانی و 312 مستند به مدت 6900 دقیقه توسط صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد و گفت: این تولیدات در شبکه های ملی و فراملی پخش شده است.
وی افزود: در بخش فیلم و سریال نیز تاکنون 18 فیلم و سریال در این مرکز تولید شده است.
امامَ جمعه سیرجان نیز در این نشست با اشاره به فتنه های اخیر در کشور گفت: خواص باید موضع خود را مشخص کنند و هر مسیری غیر از ولایت و رهبری مسیری باطل است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به ولایی بودن مردم استان کرمان و شهرستان سیرجان افزود: دشمنان ما در اسلام شناسی از ما جلوتر هستند و اسلام را بهتر شناخته اند و لذا با آن به مقابله برخاسته اند.
وی تاکید کرد: اگر ما می خواهیم به کمال برسیم و پله های ترقی را طی کنیم باید بصیرت و فهم اسلامی داشته باشیم و اسلام شناسی به معنای اهل بصیرت بودن است.
امام جمعه سیرجان خواستار توجه بیشتر صدا و سیمای مرکز کرمان به شهرستان سیرجان و معرفی نخبگان این شهرستان شد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از کسب مجوز ده هزار هکتار آبیاری قطره ای در شهرستان سیرجان خبر داد.
شهباز حسن پور افزود: این طرح امروز به تصویب رسیده تا از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به طور ویژه اجرا شود.
مدیرعامل مجتمع معدنی سنگ آهن گل گهر سیرجان هم در این نشست از افتتاح رسمی کارخانه گندله سازی سیرجان تا اسفند ماه امسال خبر داد.
محمد جلال ماب افزود: ظرفیت تولید این کارخانه با سرمایه گذاری 2800 میلیارد ریال و تولید سالانه 5 میلیون تن گندله می باشد که تاکنون دو مرحله تولید آزمایشی به اتمام رسیده است.
وی از اجرای طرح کارخانه هماتیت یا تبدیل باطله های سنگ آهن به گندله خبر داد و افزود: این کارخانه نیز تا بهار 1390 فعالیت خود را آغاز می کند.
جلال ماب گفت: در صورت اجرای تمام طرحهای توسعه گل گهر تولید سنگ آهن از 4 میلیون تن در سال به 8 میلیون تن در سال می رسد که تحولی بزرگ در اشتغال و صنعت استان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.