پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استاندار کرمان: دفاع مقدس انقلاب اسلامی را شکوفا کرد

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس بهترین فرصت ها را برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد، گفت: در این دوران توانمندی های این انقلاب شکوفا شد.

به گزارش ایرنا،"حبیب اله دهمرده" روز شنبه در همایش سنگر سازان بی سنگر در محل مجتمع امام خمینی (ره) کرمان افزود: به برکت دفاع مقدس امروز ایران به عنوان کشوری ممتاز در جهان مطرح شده و ایثار و از خود گذشتگی این دوران حقانیت جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده است.
وی ادامه داد: مستکبرین جهان از ترس اینکه نظام جمهوری اسلامی منافع نامشروع آنان را به خطر می اندازد و یک مدل جدید برای جهانیان می شود، از طریق کودتا و جنگ سعی در براندازی این نظام را داشتند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه به فضل الهی و هدایت رهبری، ملت ایران بر هر گونه توطئه ای که از سوی دشمنان صورت گرفت پیروز شدند.
استاندار کرمان در ادامه بر انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس باید در فضاهای دانشگاهی و دانش آموزی این مرز و بوم جاری شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این همایش با اشاره به حضور موثر نیروهای جهاد سازندگی در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: کار این نیروها به گونه ای مهم بود که امام راحل نیز از این رزمندگان به عنوان سنگر سازان بی سنگر یاد کرده اند.
"محمد تکلوزاده" با اشاره به حضور 652 هزار نفر روز رزمنده جهاد سازندگی کرمان در دفاع مقدس گفت: جهاد سازندگی استان کرمان در دوران دفاع مقدس 29 آزاده، 346 جانباز و 110 شهید را تقدیم انقلاب نموده است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان هم در این همایش گفت: در جنگ ایران و عراق چیزی جز زیبایی نبود و این از دلایلی است که رزمندگان ابستگی خاصی به دوران دارند.
سرهنگ پاسدار" مهدی ابوالحسنی" حماسه دوران دفاع مقدس را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شامل همه ظرفیت های انسانی مردم این سرزمین دانست و بر گسترش این ظرفیت ها در جامعه امروزی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، همایش سنگر سازان بی سنگر با خاطره گویی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و برنامه های فرهنگی همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.