پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

امام جمعه موقت کرمان: ولایت فقیه حافظ کشور است

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه هدایت محوری ولایت فقیه کشور را از هر گونه گزندی از سوی دشمنان حفظ می کند گفت: در جریان های بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز ولایت فقیه کشور را از هرگونه مشکلی حفظ کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "مهدی عرب پور" در آیین نماز جمعه این هفته کرمان افزود: لزوم وحدت در جامعه اسلامی بر سه اصل ولایت فقیه، قانون اساسی و پرهیز از هر گونه اختلاف است.
وی با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه بویژه نخبگان باید متوجه فتنه دشمنان باشند ادامه داد: در این راه از هرگونه توجه به شایعات نیز باید پرهیز شود.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به دیدار اخیر اعضای خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له در شناخت دقیق نخبگان از دشمن خاطر نشان کرد: باید نخبگان جامعه فتنه ها را رصد کنند و از روی نادانی و جهالت در متن توطئه ها قرار نگیرند.
وی با ابراز خرسندی از اینکه ملت ایران در جریانات اخیر دشمن را به خوبی شناخت گفت: خوشبختانه با بیداری رهبری و هدایت های ایشان این فتنه ها خنثی شد.
حجت الاسلام عرب پور در ادامه به سفر رییس جمهوری به نیویورک و سخنرانی وی در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: خیلی از رییس جمهور ها می روند و کسی هم خبر نمی شود اما حضور احمدی نژاد در این همایش ایران را کانون توجه همه کشورها کرده است.
وی گفت: خوشبختانه این بار نیز برخلاف برنامه ریزی های صهیونیست ها در زمینه کم رنگ جلوه دادن حضور رییس جمهوری ایران در سازمان ملل و ایجاد تجمعات ضد ایرانی در این کشور با شکست روبر شدند.
وی اضافه کرد: این شکست افتخاری برای ملت ایران به شمار می رود.
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از این دفاع به عنوان سند پر افتخار ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی یاد و بر حفظ این سند از سوی نسل جوان تاکید کرد.
حجت الاسلام عرب پور افزود: این سند باید قرن ها باقی بماند تا نسل های آینده بدانند روزی در این کشور ملتی با گذشت و ایثار توانستند حتی با دست خالی در مقابل لشکر مجهز به تمامی امکانات ، ایستادگی نمایند و حتی یک وجب خاک کشور را به بیگانگان ندهند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس باعث سربلندی و شکوفایی این کشور و ملت شد به گونه ای که امروز هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.
خطیب این هفته شهر کرمان در پایان سخنان خود از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و شرکت در آیین باشکوه نماز عید سعید فطر تشکر و قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.