پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

100هزار میلیارد ریال برای توسعه استان کرمان اختصاص یافت

 
استاندار کرمان گفت: 100هزار میلیارد ریال در سفر دور دوم دولت برای توسعه زیر ساخت های این استان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، "حبیب اله دهمرده" دیشب در جمع خبرنگاران افزود: در دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان کرمان 220 بند مصوبه به تصویب رسید.
به گفته وی ،این مصوبات در بخش های مختلف آموزش، مخابرات، بهداشت و درمان، کشاورزی، راه و ترابری، فرهنگی و اجتماعی، تحقیقات و فناوری، صنعت و معدن، گردشگری ، نفت و نیرو می باشند.
دهمرده تصریح کرد: در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان کرمان همچنین 1013مصوبه پیشنهادی از سوی کارشناسان تهیه شد که پس از پالایش و اولویت بندی 300 بند آن انتخاب و تقدیم هیات دولت شد.
استاندار کرمان اظهار داشت: قبل از نشست هیات دولت در دور دوم سفر 5 کارگروه تخصصی آب، کشاورزی، صنعت و معدن، اشتغال و مسکن با حضور رییس جمهور تشکیل شد که حاصل کار نشست این کارگروه ها 65 بند مصوبه بود.
وی با اشاه به رسیدگی مصوبات دور نخست سفر از سوی هیات دولت در سفر دوم به استان کرمان، افزود: در دور نخست سفر 256 بند مصوبه به تصویب هیات دولت رسیده بود.
استاندار کرمان تاکید کرد: تا پایان فروردین ماه سال جاری 33/87 درصد مصوبات دور اول سفر که شامل 221 بند بود، اجرایی و عملیاتی شد و 35 بند دیگر مصوبات نیز در دست پیگیری قرار دارد.
وی همچنین اظهار داشت: از دور نخست سفر رییس جمهوری به استان کرمان هیچ مصوبه بلاتکلیف و زمین مانده ای وجود ندارد.
دهمرده با اشاره به استقبال پر شور مردم از دور دوم سفر رییس جمهوری به استان کرمان، تصریح کرد: این استقبال در حد عالی صورت گرفت به نحوی که این مهم مورد تایید همه قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.