پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

امضا تفاهم نامه دانشگاه ولیعصر رفسنجان و رودکی هند

مدیر روابط بین الملل دانشگاه رفسنجان گفت: این تفاهم نامه در راستای ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه ولیعصر(عج)‌ رفسنجان و دانشگاه تکنولوژی رودکی هند امضا شده است.

دکتر سهیلا مغفوری در گفت وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در کرمان، تبادل دانشجو برای دوره های کوتاه مدت، ‌تبادل اساتید برای دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری سمینار و کارگاه های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان، پروژه های مشترک پژوهشی، راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه، اعزام اساتید برای فرصت های مطالعاتی را از جمله زمینه های همکاری بین دو دانشگاه عنوان کرد.

مغفوری با اشاره به اعتبار 5 ساله تفاهم نامه افزود: راه اندازی ژورنال های علمی با استفاده از اساتید با تجربه دانشگاه رودکی، تهیه کتاب های مورد نیاز کتابخانه و اعزام اساتید این دانشگاه از جمله دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه ولیعصر رفسنجان، تقویت دانشکده‌های «مهندسی و مدیریت و اقتصاد» در جهت توسعه رشته های فلسفه و ژورنال های الکترونیکی و آشنایی با علم دنیا را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی گفت: دانشگاه رودکی هند با قدمت 160 سال یکی از معتبرترین دانشگاه های صنعتی هندوستان و تکنولوژی (IITR) محسوب می شود.

مغفوری افزود: عقد تفاهم نامه با دانشگاه دهلی نیز در دستور کار قرار دارد و در گام های بعدی در این زمینه با دانشگاه های سوئد و مالزی، دانشگاه های معتبر اروپایی و آسیای میانه نیز پیگیری خواهد شد./

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.