پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مسوول ستاد دهه‌فجر استان کرمان از اجرای ‪ ۹۵۰‬برنامه در بهمن‌ماه

مسوول ستاد دهه‌فجر استان کرمان از اجرای بیش از‪ ۹۵۰‬عنوان برنامه در طول ایام‌الله فجر این استان خبر داد.

"مهدی صدفی" در نشست مطبوعاتی افزود: افتتاح ‪ ۶۳۰‬طرح عمرانی و کلنگ زنی ‪ ۲۰۸‬طرح دیگر از جمله این برنامه‌های دهه‌فجر امسال خواهد بود.


وی اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، تدوین کارنامه ‪ ۳۰‬ساله انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای ‪ ۳۰‬ساله انقلاب اسلامی، برپایی جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و مسابقات مختلف از جمله برنامه‌های این دهه است.


صدفی ادامه داد:برگزاری شب شعر در قالب"جشنواره شعر فجر"،شناسایی اماکن تاریخی انقلاب، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و برپایی ویژه‌برنامه‌های اصناف و بازاریان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در کرمان است.


وی بااشاره به راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن امسال گفت:سخنران این آیین وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.


مسوول ستاد دهه‌فجر استان کرمان اظهار داشت: این ستاد امسال با تشکیل ‪۳۰‬ کمیته در سطح استان از آبان ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.


به گفته وی، هم‌اکنون ‪ ۱۶‬ستاد شهرستانی، ‪ ۴۷۰۰‬ستاد روستایی و عشایری در استان تشکیل شده است.


وی ادامه داد: جلب توجه و همکاری اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان،توجه به تاثیرگذاری و محتوای برنامه‌ها و نیز تنوع و جذابیت برنامه‌های امسال از جمله این اهداف است.


صدفی، رسانه‌های مختلف در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اقشار مختلف مردم را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارای نقشی اساسی دانست و افزود:انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند، رهبری امام خمینی (ره) و وفاق و همدلی مردم به پیروزی رسید.


صدفی یکی از اهداف بسیار مهم ایام‌الله دهه‌فجر را تجلیل و تکریم آحادملت به عنوان حماسه‌سازان این حماسه پرشور و عظیم عنوان کرد.


وی افزود: در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب توجه افکار عمومی بیش از پیش به این سمت جلب شده و لازم است تا دستاوردهای انقلاب را در قالب برنامه‌های کیفی و کارشناسی شده به بهترین شکل در بین اقشار مختلف جامعه تبیین کرد.


وی بسیاری از حرکت‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه دنیا را بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بیان دستاوردها و اقتدار انقلاب در ‪ ۳۰‬سال گذشته زمینه شادی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.