پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

رزمندگان حزب‌الله 5 تیپ‌ زرهی و پیاده اسرائیل را شکست داد

به گزارش کرمان نیوز به نقل از رسانه ها از جنوب لبنان، امروز پنجشنبه نیروهای حزب الله لبنان با مقاومت جانانه‌ای در چند محور عملیاتی مارون الراس، هولا، عیت الشعب و محور کفرکلا که در گستره‌ای به طول حدود 20 کیلومتر بود، دست زد. حزب الله در این نبردها موفق شد نیروهای اسرائیلی را که مرکب از پنج تیپ‌ زرهی و پیاده بود و با یگانهای پیشرفته هوایی پشتیبانی می‌شد،در محور مارون الراس به عقب براند و در سه محور دیگر متوقف کند. آنها در محور کفرکلا که شامل کفرکلا، عدیثه و طیبه می‌شد، تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند.
همچنین نیروهای حزب‌الله در این عملیات حداقل هشت خودروی پیشرفته شامل شش تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به دشواری مقاومت در برابر حزب الله از کشورهای اروپایی و اسلامی درخواست کرد برای استقرار نظامیان اروپایی و کشورهای اسلامی در نوار حائل بین حزب الله و رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.این گزارش می‌افزاید: پاسخ قاطع روز گذشته حزب الله به حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی که شامل شلیک 300 فروند موشک به هفت شهر شمال فلسطین اشغالی و ده‌ها شهرک صهیونیست نشین می‌شد و همچنین افزایش برد موشک‌ها به 70 کیلومتر و انهدام تاسیسات نظامی در سه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی، اختلافات شدیدی بین مقامات رژیم صهیونیستی را در پی داشت. بر اساس این گزارش، امروز تلویزیون رژیم صهیونیستی سربازان صهیونیستی ذخیره مستقر در نوار مرزی با لبنان را نشان می‌داد که آنها نسبت به روند جنگ اعتراض شدید داشتند.
در این میان سخنگوی ارتش اسرائیل غاصب اعلام کرد:حزب الله لبنان می‌تواند تا شش ماه آینده عملیات موشکی خود را با همین حجم شلیک ادامه دهد. این گزارش می‌افزاید: موشه فیگ‌ لین عضو حزب لیکود هم در مصاحبه با پایگاه اینترنتی ورد نت دیلی گفت که حزب الله لبنان از آغاز، کنترل جنگ را در دست داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.