پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استفاده از قطارشهری در کرمان باید مورد بررسی قرار گیرد

رییس کمیسیون فنی و مهندسی شورای شهر کرمان با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر کرمان خواستار بررسی و مطالعه اجرای پروژه قطارشهری در کرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، عیسی سلاجقه عصر دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر با معاون عمرانی استادار کرمان گفت: یکی از اساسی ترین مشکلات امروز شهر کرمان وجود ترافیک شهری است که یکی از راهکارهای عمده حل این مشکل استفاده از قطارشهری است که باید مورد بررسی و مطالعه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ناوگان مسافربری شهری گفت: اجرای طرح قطارشهری می تواند بار ترافیکی شهر را کاهش چشمگیر دهد.

سلاجقه همچنین با اشاره به مشکلات کم آبی در استان کرمان گفت: به دلیل خشکسالی شهر کرمان و برخی دیگر از شهرهای استان با مشکل کم آبی در پی خشکسالی های پیاپی مواجه شده اند که باید از هم اکنون برای حل این مشکل برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی گفت: بارندگی های سال جاری نیز نتوانسته است کم آبهای اخیر و خشکسالی کرمان را جبران کند.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در ادامه این نشست افزود: استان کرمان با توجه به اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر و افزایش بودجه های استانی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

محمد جواد کامیاب گفت: حل مشکلات کرمان با پیگیری های مداوم و گذشت زمان انجام می شود که در این میان شورای اسلامی شهر کرمان نقش مهم و موثر دارد.

وی با تاکید بر اصلاح معابر شهری اضافه کرد: با توجه به اعتبارت اخیر در بحث آسفالت معابر شهری که در سفر اخیر هیئت دولت انجام شد بزودی شاهد شکوفایی در اصلاح معابر شهری در کرمان خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.