عضو موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه اصلاحطلبان شعار جدایی دین از سیاست را مطرح میکنند، گفت: این نماد اصلاحطلبی غربی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، قاسم روانبخش چهارشنبه شب گذشته در همایش " اصلاحات چرا نه " در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از اسلام به معنای فسادزدایی و عیبزدایی نام برد و افزود: انقلاب اسلامی یک حرکت اصلاحی در برابر فسادها است.
روانبخش خاطرنشان کرد: عملکرد اصلاحطلبان امروز با ادعاهای عقیدتی آنها همخوانی ندارد و عملکرد چنین چیزی را نشان نمیدهد.
وی گفت: آقایانی که دم از اصلاحطلبی میزنند، عملکرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آنها چنین خبری را نشان نمیدهد و به منظور اصلاح نیست.
روانبخش اظهار داشت: کسانی که امروز دم از اصلاحطلبی میزنند، حرکت اصلاحطلبانه آنها به سمت جدایی دین از سیاست و حزب توده میرود.
وی افزود: افزایش اختیارات رئیس جمهوری و نام بردن رئیس جمهور به عنوان عالیترین مقام سیاسی کشور و حذف شرط اسلام از کاندیدها در دوران اصلاحطلبان در مجلس ششم اتفاق افتاد.
روانبخش با بیان اینکه اصلاحطلبان شعار جدایی دین از سیاست را مطرح میکنند، تصریح کرد: این نماد اصلاحطلبی غربی است.
وی نماد اصولگرایی را اسلامی بودن، حافظ ارزشها، حکومت صالحان، تحقق حکومت حضرت ولی عصر (عج) عنوان کرد.
روانبخش با بیان اینکه در دولت میرحسین موسوی خبری از هستهای شدن نبود، خاطرنشان کرد: آغاز هستهای شدن ایران از دهه 70 انجام شد.
وی با اشاره به اقدامات دولت نهم گفت: شعار ما میتوانیم را احمدینژاد کلید زد و امروز ما به خودباوری کامل رسیدهایم.
وی با اشاره به پرتاب ماهواره امید در دولت نهم افزود: ماهواره امید به همه ملتهای آزاده جهان امید داد.
روانبخش با اشاره به اهداف انقلاب تصریح کرد: احمدینژاد از جبهه تهاجمی با دشمنان برخورد کرد و ما به اهدافمان رسیدهایم، اما خاتمی گفتگوی تمدنها را عنوان کرد و تنشزدایی ایجاد کرد و بودجه سپاه را در سال 1383 به گفتگوی تمدنها اختصاص داد و نتیجه آن هم این شد که ایران به عنوان محور شرارت معرفی شود.
روانبخش با اشاره به نامه احمدینژاد به بوش گفت: نامه احمدینژاد به بوش مذاکره نبود، بلکه محاکمه بود و ایشان گفتمان امام راحل را در رابطه با اسرائیل مطرح کرد.
وی خاطرنشان کرد: در دولت نهم ارزشهای انقلاب احیا شد و قطار انقلاب به ریل برگشت.