جای خالی شهید مغفوری در جلسه شورای اداری استان کرمان

یاد کردن از شهدا بدون الگو گرفتن از آن ها، نه تنها سودی ندارد بلکه بر غربت شهدا می افزاید.

هجرت نیوز:شهید بزرگوار عبدالمهدی مغفوری از جمله شهدایی است که نماز اول وقت را در هر شرایطی از دست نمی داد و به گفته ی هم رزمش، اگر همه ی دنیا را به او می دادی به اندازه ی نماز اول وقت برایش ارزش نداشت.


نقل می کنند در یکی از جلسات مهم استانداری کرمان که این بزرگوار نیز حضور داشت، موقع نماز و اوج صحبت ها، مغفوری از جا بلند می شود و شروع به گفتن اذان می کند.
و پیرامون شهید بزرگوار محمود پایدار که او را سلمان پایدار،می نامیدند، نقل می کنند که در جبهه، حاج قاسم سلیمانی کسی را به دنبال او فرستاد که در جلسه ی مشورتی فرماندهان شرکت کند. محمود نماز اول وقت را بر حضور در جلسه ترجیح داد و در پاسخ پیغام آورنده که با عجله به دنبال محمود آمده بود، گفت: به حاج قاسم بگوئید ما به خاطر همین نماز است که به جبهه آمده ایم.
بهانه ی این نوشتاربرگزاری جلساتی است که بدون توجه به وارد شدن وقت نماز ادامه می یابد و نماز اول وقت را به خاطر مسائل دنیایی به تاخیر می اندازد.
دومین جلسه ی شورای اداری استان کرمان در سال 91 در حالی برگزار شد که هنگام بلند شدن صدای اذان ظهر، هنوز جلسه ادامه داشت و حاضرین که اکثرا" از یادگاران دوران دفاع مقدس می باشند، بی توجه به صدای اذان، به ادامه ی استماع سخنان سخنرانان گوش فرا داده بودند.
البته  تعدادی کمتر از انگشتان دست،هنگام اذان جلسه را ترک کردند اما متاسفانه کم توجهی ممکن است این رویه را به عادت تبدیل کند که پسندیده نیست.