خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

۱۰۰۰ کیسه آرد در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است/کمک‌های امدادی ادامه خواهد داشت

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عنوان کرد:۱۰۰۰ کیسه آرد، تعداد ۲ هزار مورد انواع کنسرو جات، تعداد ۳ هزار بطری آب معدنی، ۱ هزار سری اسباب بازی، ۱۵۰ کارتن پوشک بچه، تعداد ۱۰ کارتن لوازم بهداشتی، تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالا، ۲۰۰ عدد کیسه خواب، تعداد ۲۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته روفرشی، ۱ هزار گالن آب، ۵۰۰ البسه ورزشی کودکان اهدا شد.
روز ۱۹۷ طوفان‌الاقصی|

حمله مقاومت به ایلات اشغالی

جنگ در غزه در حالی وارد وارد صد و نود هفتمین روز شد که رسانه‌های عراقی از انفجار در مقر الحشد الشعبی در استان بابل عراق خبر دادند که در پی آن یک نفر شهید و بیش از ۱۰ نفر زخمی شدند.

سهم ۴۱ درصدی ابرپروژه‌های نفتی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی دولت سیزدهم

دولت سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن تاکنون با وجود ادامه تحریم‌ها، ۱۱.۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مصوب خارجی داشته که از این مقدار، ابرپروژه‌های صنعت نفت و گاز با ۴.۸ میلیارد دلار سهمی بیش از ۴۱ درصدی در جذب سرمایه خارجی در دولت سیزدهم به خود اختصاص داده است.
پرونده| ناترازی گاز _ ۱۰

۳۴ درصد از کل هدر رفت انرژی در ایران مربوط به گاز است

ناترازی، یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر در حوزه انرژی وجود داشته است. وابستگی بالای بخش‌های مختلف کشور به حامل‌های انرژی از جمله گاز و برق باعث شده اهمیت این موضوع چند برابر شود. هدر رفت انرژی را می‌توان یکی از عوامل موثر در ایجاد ناترازی و تشدید آن دانست.
سردار فدوی:

نیرو‌های مسلح ایران در اوج آمادگی قرار دارند/ تشخیص موفقیت در عملیات وعده صادق با جزع و فزع دشمنان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج آمادگی قرار دارند و طی سال‌های متمادی قدرت دفاعی و نظامی خود را بالا برده‌ایم تا بتوانیم پاسخ قاطعی به کوچک‌ترین حملات دشمنان بدهیم.

افزایش ۵۴ درصدی ترانزیت جاده‌ای در سال ۱۴۰۲

بررسی آمار‌های وزارت راه و شهرسازی حاکی است ترانزیت انجام شده در بخش جاده‌ای در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۴.۳ میلیون تن بوده است که در مقایسه با سال پیش از آن (۹.۳ میلیون تن)، افزایش ۵۴ درصدی نشان می‌دهد.
روایت اردوهای راهیان نور
روایت اردوهای راهیان نور
روایت اردوهای راهیان نور
فیلم
روایت اردوهای راهیان نور
روایت اردوهای راهیان نور
روایت اردوهای راهیان نور
آخرین اخبار
روایت اردوهای راهیان نور
روایت اردوهای راهیان نور
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی
Yara
دادستان
پرتال شهدای دانشجو