پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

خانه مطبوعات و رسانه های کرمان به ثبت نرسیده است

 

مسئول ثبت شرکت های کرمان با اشاره به ضرورت ثبت اساسنامه خانه مطبوعات کرمان گفت: تاکنون خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان به ثبت نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که طبق اساسنامه جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان، تشکیل این خانه و اعتبار مفاد اساسنامه آن منوط به ثبت آن در اداره ثبت شرکت های استان است ، اما مسئول ثبت شرکت های کرمان گفت : خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان به ثبت نرسیده است.

اسماء فرج پور در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان افزود: نام خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان با پیگیری های صورت گرفته در واحد تایید نام ثبت اسناد و املاک کشور تایید شده است اما این خانه به ثبت نرسیده است.

وی گفت: پس از تایید نام، هیئت مؤسس این خانه می بایست مدارک لازم را ارائه می کردند تا مراحل ثبت قانونی آن طی شود که تاکنون این امر صورت نگرفته و خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان به ثبت نرسیده است.

مسئول ثبت شرکت های کرمان تصریح کرد: تنها در سال 1383 خانه مطبوعات استان کرمان (طبق اساسنامه قدیم ) به ثبت رسیده است و خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان پس از تایید نام به ثبت قانونی نرسیده است.

فرج پور افزود: باید مدارک لازم در این زمینه، توسط هیئت مؤسس ارائه و پس از طی کردن مراحل قانونی به ثبت برسد.

طبق اساسنامه جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان، مفاد اساسنامه این خانه، پس از ثبت در اداره ثبت شرکت های استان معتبر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.