پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تقی زاده ، سردبیر فصلنامه سراسازان شد

 

اولین شماره فصلنامه فنی مهندسی "سراسازان" با سردبیری "حسین تقی زاده" از خبرنگاران  و روزنامه نگاران جوان و برجسته استان کرمان  انتشار یافت.

"حسین تقی زاده" در گفت و گو با کرمان نیوز ، با  اشاره به رویکرد تخصصی این فصلنامه گفت: این نشریه به عنوان اولین و تنها فصلنامه فنی و مهندسی در استان کرمان از اواخر سال گذشته فعالیت خود را آغاز و اولین شماره این فصلنامه در روزهای گذشته به چاپ رسید.  

وی با بیان جای خالی نشریات تخصصی در استان کرمان افزود: نشریه سراسازان با رویکرد مهندسی و ساختمان، از زاویه ای متفاوت مسائل مربوط به این حوزه را رصد می کند.  

تقی زاده در رابطه با اقدامات پیش روی این نشریه افزود: در تلاشیم تا با تهیه خبر، گزارش، مصاحبه و نقد منصفانه، در راستی بهبود فضای تعاملات مربوط به مسائل مهندسی و ساختمان گام موثری برداریم.  

سردبیر فصلنامه سراسازان ضمن دعوت از تمامی صاحب نظران و دست اندرکاران حوزه مهندسی و ساختمان به منظور انتشار نشریه ای کارآمدتر ،خاطرنشان ساخت: امیدوارم در این زمینه با کمک دوستان و صاحب نظران، توانایی اجرای شایسته اهداف را داشته باشیم و با ارائه مطالب تخصصی، مشکلات و چالشهای موجود را مطرح و گامی موثر در رفع آنها برداریم.  

شایان ذکر است "حسین تقی زاده"  از سال گذشته سردبیری نشریه محلی "نسل مهتاب" را نیز بر عهده گرفته است. 

او تا کنون با نشریات "استقامت" ، "پیام ما" ، "حدیث کرمان" ، "سایت کرنا " و "خبرگزاری مهر" نیز همکاری های موثری داشته و همچنین در بسیاری از جشنواره های تخصصی مطبوعات حائز رتبه های برتر گردیده است. 


تحصیلات وی در مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.