پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تسریع سازمانهای دولتی در پرداخت مطالبات مطبوعات ضروری است

سردبیر روزنامه حدیث کرمان گفت: بسیاری از ادارات و ارگانهای دولتی استان کرمان هنوز بخش عمده ای از مطالبات مطبوعات محلی و سراسری بابت چاپ آگهی های مختلف اعم از مزایده ها، مناقصه ها را پرداخت نکرده اند.

محمدهادی شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با وجود اینکه 23 روز از سال 91 می گذرد با این وجود تعداد زیادی از ارگانهای دولتی نسبت به پرداخت مطالبات مطبوعات اقدام نکرده و این موضوع با توجه به هزینه های سنگین از جمله خرید کاغذ، چاپ و نشر، تداوم انتشار مطبوعات و اقتصاد آنها را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی از مدیران کل و رؤسای سازمانهای استان خواست تا در این خصوص توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند تا تداوم فعالیت مستمر نشریات محلی استان کرمان که وظیفه خطیر اطلاع رسانی خدمات و فعالیتهای ارزنده سازمانهای دولتی را نیز برعهده دارند، دچار مشکل و وقفه نشود.

شجاعی با بیان اینکه کلیه نشریات محلی، بطور خصوصی اداره می شوند و تنها راه درآمد آنها از محل دریافت حق الدرج آگهی ها است، از استاندار کرمان نیز خواست تا در این خصوص و همچنین پرداخت حق الاشتراک مطبوعات توصیه های لازم پیرامون این موضوع را به مدیران ذیربط انجام دهد.

وی همچنین از مشاور رسانه ای استاندار کرمان درخواست کرد که با تشکیل نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان کرمان، نسبت به انتقال دغدغه ها، مشکلات و دیدگاههای فعالان رسانه ای استان پیرامون مسائل مرتبط به مسئولین ذیربط و نیز تصمیم گیری در خصوص ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات موجود اقدام لازم بعمل آورد.

سردبیر روزنامه حدیث کرمان یادآور شد: تاکنون چنین جلسه ای در استان کرمان تشکیل نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.