پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

لزوم برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ی خانه مطبوعات کرمان

مدیر سابق خانه ی مطبوعات و رسانه های استان کرمان خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ی خانه، جهت رسیدگی به مشکلات اخیر گردید.

هجرت نیوز:سید ابراهیم یزدی ظهر سه شنبه گذشته  در دیدار جمعی از اصحاب رسانه با ایشان، ضمن تشکر از اظهار همدلی اصحاب رسانه ی استان، خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ی خانه ی مطبوعات و رسانه های استان شد.
وی با ارائه ی گزارشی از چگونگی شکل گیری خانه ی مطبوعات و پس از آن فعالیت یک ساله ی این تشکل صنفی، افزود: تلاش من در جایگاه مدیریت خانه ی مطبوعات، نگاه صنفی به مسائل و مشکلات اصحاب رسانه بدون اعمال سلیقه ی سیاسی بود و همین امر موجب اقبال اهالی رسانه به نهاد خانه ی مطبوعات، گردید.
رئیس سازمان بسیج رسانه ی استان کرمان خاطر نشان کرد: در یک سال خدمتم در خانه ی مطبوعات به دنبال دفاع از حقوق اصحاب رسانه بودم و هر کجا که لازم بود از حق خبرنگاران دفاع کردم.
وی تصریح کرد: هم اکنون نیز آماده ی پاسخ گویی به سوالات پیرامون عملکرد یک ساله ی خود در سمت مدیریت خانه هستم و حتی حاضرم با کسانی که به انحاء مختلف و بهانه های سیاسی اینجانب را زیر سوال بردند و نقشه ی برکناری مرا رقم زدند، مناظره کنم و از مواضع و عملکرد به حق خود، دفاع نمایم.
وی ضمن گلایه از سکوت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مسائل اخیر و انتخاباتی که بی مبنا؛ غیر قانونی،بسیار نسنجیده و شتابزده انجام گرفت،خاطر نشان کرد: ایشان باید به افکار عمومی پاسخ گو باشند.
در این دیدار اصحاب رسانه بر لزوم برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ی خانه ی مطبوعات و رسانه های استان تاکید کردند و خواستار برگزاری آن در اولین فرصت شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.