پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دبیر جشنواره مطبوعات استان کرمان استعفا داد

کرمان فردا : محمد رضا نژاد حیدری ، دبیر جشنواره مطبوعات استان کرمان ظهر امروز با انتشار یادداشتی در وبلاگ خود  " یادداشتهای شیشه ای"       از این سمت در اعتراض به برکناری غیر منتظره  سید ابراهیم یزدی رئیس  ولایی و ارزشی خانه مطبوعات استان کرمان استعفا داد .

متن کامل یادداشت وی به شرح زیر است :   

اصحاب محترم مطبوعات و رسانه استان کرمان

در ابتدا لازم می دانم فرارسیدن بهار طبیعت را به محضر همه شما تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه سالی سرشار از نیکی و سعادت مسئلت نمایم.

همانگونه که احتمالا مطلع هستید اینجانب در نشست چندی قبل هیات اجرائی جشنواره و نمایشگاه مطبوعات، به عنوان دبیر اجرائی جشنواره انتخاب شدم. اما از همان ابتدا احساس کردم که برخی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات از این انتخاب چندان راضی نیستند. نمونه این نارضایتی را می توان در عدم انعکاس مصاحبه مدیروقت خانه مطبوعات درباره اعلام نتایج جلسه و انتخاب مسئولان کمیته ها در خبرگزاری های وابسته به آنها جستجو کرد.

با این وصف اینجانب با تکیه بر صداقت مدیر وقت خانه مطبوعات به فعالیت خود ادامه داده و به مسائل حاشیه ای توجهی نکردماما در نشست دوم هیات اجرائی با فضای سنگینی مواجه شدم و از فحوای کلام برخی افراد خاص که ماهیت آنها برای مطبوعاتی های با اصالت کرمان شناخته شده است به این نتیجه رسیدم که از حضور من به عنوان دبیراجرائی نگران هستند. گویا پس از اتمام همان جلسه هیات مدیره خانه وارد تصمیم گیری می شود و - بنا به چهار دلیل که یکی از آنها حضور اینجانب و سایر دوستان بوده -رای به عدم انتخاب مجدد رئیس خانه مطبوعات می دهد.

اینجانب بیان جزئیات و افشای مسائل پشت پرده در این خصوص را به زمانی دیگر موکول کرده و اجمالا اعلام می کنم که همان جریان مرموزی که در دوران فعالیت جناب آقای لطیف کار سنگ اندازی می کرد همان جریان جناب آقای یزدی را تحمل نکرد تا انسداد در مسیر فعالیت های خانه مطبوعات را بار دیگر به نام خود ثبت کند.

اینجانب بر این گمانم کهدلیل عمده تغییرات غیر مدبرانه اخیر نارضایتی برخی افراد از برگزاری یک جشنواره ضابطه­ مند و قانون­ مدار بوده است. و با توجه باینکه بر خلاف عهد گذشته امکان دفاع از حقوق اصحاب مطبوعات را ندارم ضمن اعتراض به نحوه برخورد با مدیر سابق خانه مطبوعات از سمت دبیری جشنواره مطبوعات استعفا می دهم .

با سپاس و احترام

































































نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.