پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

امام جمعه کرمان: حضور مردم در انتخابات گسترده و چشمگیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم از ساعات اولیه آغاز رای گیری در شعب اخذ رای، گفت: مردم براساس پیش بینی مسوولان و خواسته و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور گسترده و چشمگیر در انتخابات حضور یافته اند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ' یحیی جعفری ' امروز جمعه پس از انداختن آرای خود به صندوق رای مسجد امام خمینی (ره) کرمان در جمع خبرنگاران، افزود: در چند ماه گذشته علما، فقها، مراجع، نخبگان و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمایشات فراوان را پیرامون شرکت در انتخابات عنوان کردند.

وی اظهار داشت: انتخابات یکی از مسائل مهمی است که سرنوشت جامعه را تعیین می کند و ملت ایران پیوسته این حماسه حضور را به رخ دنیا می کشد.

امام جمعه کرمان، تصریح کرد: دشمن کینه توز ما یعنی اسرائیل، آمریکا و استعمارگران آنقدر در این دشمنی جدی هستند که پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز از دشمنی و عداوت خود دست بر نداشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که هدف اصلی دشمن ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: دشمن وقتی فهمید که ممکن نیست این نظام را ساقط کند به هر اقدامی دست زد.

وی اظهار داشت: ملت ایران همواره هوشمند، با ایمان و با صلابت عمل می کند که امروز نیز شاهد حضور گسترده آنان در پای صندوق های رای به عنوان پاسخی کوبنده به دشمن هستیم.

حجت الاسلام جعفری، گفت: ما دعاگوی این ملت و مردم هستیم و ملتی نظیر ملت ایران در دنیا وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.